  • Data: 2002-07-03 11:50:57
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To do demagogii moze sie przydac, ale chyba nie sadzisz, ze ten argument
    > pomoze w forosowaniu: "trzeba jeszcze zacisnac pasa". Sppoleczenstwo
    > nieustannie zaciska ten pas od 12 lat. Balcerowicz obiecywal ze bedzie
    > boalo, ale krotko, jak widac oszukal (he he, ale robotnicy miast i wsi sa
    > naiwni ;) teraz jakiemus Lepperowi wierza...).

    popatrz a ja byłem prawie pewien że od 12 lat rośnie tylko konsumpcja w tym
    kraju, przez ostatnie 12 lat sprzedano np. wiecej nowych samochodów niż
    przez cały poprzedni kochany ustrój itp itd

    kto tu zaciskał pasa ? cały czas rósł import dóbr konsumcyjnych !!! nie
    wydawaliśmy przez 12 lat pieniędzy na inwestycje (drogi mosty itd) tylko na
    proste zakupy dóbr (telewizory, samochody, itp)

    trudno mówić o zaciskaniu pasa przez ostatnie 12 lat - moja mama pracując
    całe życie w komunie dostawała pensję w wysokości ok 20 - 30 USD
    miesięcznie, teraz ma emeryturę 350 USD - wydaje mi się że dzięki prof.
    Balcerowiczowi ma się zdecydowanie lepiej na emeryturze niz przez całe
    aktywne zawodowo życie.

    Trzeba byc krytycznym, ale trzeba w tej krytyce zachować rozsądek i nie
    przekraczać bariery śmiesznego kłamstwa