  • 11. Data: 2004-01-27 13:09:46
    Temat: Re: Czy mbank jest rzeczywiście taki super atrakcyjny?
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > Niestety nie znalazłem w liście banków KB, chociaż były inne marmurki takie
    jak
    (...)
    > Pozdrowienia Tensor1

    KB nie umieślili, bo jak poszechnie wiadomo KB niebawem upadnie ;-)))))))))))

    --
    Witek

  • 12. Data: 2004-01-27 13:11:00
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>

    Moze bede kont(r)owersyjny - ale jak czytam niektore posty to sie
    zastanawiam czy do rankingu nie nalezy dolaczyc konto pt."skarpeta". Koszt
    utrzymania zerowy, zawsze dostepnosc pod reka itp. itd.

    Przeciez wiadomo, ze najpierw nalezy przeprowadzic indywidualna symulacje,
    a pozniej wybierac konto. Na koncu zas wybrac takie jakie jest najlepsze
    dla konkretnego uzytkownika konta. Zreszta to sie odnosi takze do ofert
    telefonii komorkowej, samochodow itd. itp. Jesli ktos sugeruje sie
    wylacznie reklamami zamieszczanymi na stronach producentow
    samochodow/operatorowkomorkowych/bankow to ja poprostu rechocze ze smiechu.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 13. Data: 2004-01-27 13:11:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Wybrałem konto dla
    > studentów (zwane EKSTRAKONTO-STUDENT)

    Dlaczego dla studentów? Porównaj zwykłe konto w KB.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-01-27 13:19:29
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tensor, puknij się łeb za przeproszeniem. Pomijając to w czym masz rację, to
    > powiedz mi:
    > 1.) po co porównujesz konto studenckie KB? Czy to jest ranking dla
    > studentów?
    > 2.) mBank ma pi razy oko 600 tys klientów i 2,5 mld depozytów. Tak trudno
    > naprawdę wyliczyć, że średni osad klienta to 4000 zł? Zatem aż takie
    > nieprawdopodobne by na ekoncie było średnio 2000 zł? Czy tylko studenci są w
    > mBanku?

    Puknąłem się w łeb. I dalej twierdzę, że na tej liście jest dużo studentów. Ja
    nie jestem studentem ale powiedz mi ile osób w Polsce stać na to aby średnio na
    swoim ROR posiadali 2000 PLN. A ze średnia arytmetyczną to jest tak: Ja mam
    dwoje dzieci a Ty nie masz ani jednego. Średnio mamy po jednym.

    > z tym
    > Pomiń jeszcze tysiąc innych rzeczy i będziesz mógł sobie podać rękę z tym co
    > sam krytykujesz.
    >
    > Pozdrawiam KK

    A jakich to niby?

    Pozdrowienia Tensor1

    PS Jeżeli wyliczyć koszt w KB (wg. metodologii mbanku) dla konta np.
    EKSTRAKONT0-PROFIT (zdecydowanie nie studenckie) to koszt będzie wynosił około
    90 zł co go stawia na 6 miejscu; dla porównania koszt Multikonta My 116PLN a
    MULTIKONTA JA 92PLN.

  • 15. Data: 2004-01-27 13:22:17
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    > Ja nie korzystam z przelewów stałych, bo wszystkie tego typu przelewy
    > wprowadziłem do bazy KB24 jako normalne przelewy i jak chcę je zrobic to
    > tylko "klikam". Szybko i bezpłatnie.

    > Masz pewno Ekstrakonto-Profit. Ja do porównania wybrałem
    Ekstrakonto-student,
    > bo na tej liście jest dużo studentów - tak mi się wydaje.
    > Tensor1
    > PS. A gdzie jest ta wielka przewaga nie-marmurków. Ja jej nie widzę.

    ja tez jej nie widze. Ja mam Ekstarkonto-VIP, nie profit, i chyba tak jak
    Typrzerzucę sie na zwykłe przelewy.
    pozdrav
    Arguss

  • 16. Data: 2004-01-27 13:22:57
    Od: t...@p...onet.pl

    > Dlaczego dla studentów? Porównaj zwykłe konto w KB.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Zrobiłem, czytaj kilka postów wyżej.
    Tensor1

  • 17. Data: 2004-01-27 13:30:26
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    > Puknąłem się w łeb.

    ROTFL^2 !!!!!!!!!!
    ;-))))))))))

  • 18. Data: 2004-01-27 13:30:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Zrobiłem, czytaj kilka postów wyżej.

    Przeczytałam - nie jest taniej niż w mb. Czyli porównując konto studenckie w
    KB do konta w mb dobrałeś tak kryteria, żeby wyszło Ci, że KB jest tańszy.
    Czyli postąpiłes dokładnie tak samo, jak mb w swoim rankingu - dobrałeś
    parametry pod z góry założoną tezę. BTW - "ranking" mbanku jest nieuczciwy,
    wszelkie "rankingi" są z założenia lipne, bo kryteria każdy musi dobrac
    sobie sam.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-01-27 13:31:49
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    około
    > 90 zł co go stawia na 6 miejscu; dla porównania koszt Multikonta My 116PLN

    Ale Multikonto My jest dla dwóch osób, więc umieszczanie go w zestawieniu z
    kontami dla jednej osoby jest nadużyciem.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2004-01-27 13:42:55
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ale Multikonto My jest dla dwóch osób, więc umieszczanie go w zestawieniu z
    > kontami dla jednej osoby jest nadużyciem.
    >
    > Pozdrawiam, Washko

    To mbank umieścił Multikonto My w swoim zestawie. Ja tylko powtórzyłem.