  • 11. Data: 2002-04-29 12:51:10
    Temat: Re: Czy lubimy swój bank?
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020429123652.GQ4325@diuna.pingwin.waw.pl...

    > KK lepiej nie miec z tego samego banku co ror - pamietaj ze bank moze
    > probowac wejsc Tobie na Twoj rachunek.

    KK jak dla mnie jest raczej dla osob ktore potrafia kontrolowac swoje
    wydatki i splacaja zadluzenie w terminie. W tym wypadku posiadanie RORu i KK
    w jednym banku ma zalete - splata moze automatycznie odbywac sie z RORu.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-04-29 12:58:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jaroslaw Popiel wrote:

> [...]
    > w jednym banku ma zalete - splata moze automatycznie odbywac sie z RORu.

    Reklamacje!
    Jak ktoś Ci natrzaska transakcji to bank musi Cię ładnie poprosić o
    spłatę, a jak masz też w nim konto to...

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-04-29 13:01:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 02:51:10PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

> [...]
    > w jednym banku ma zalete - splata moze automatycznie odbywac sie z RORu.

    Tylko citi tak moze - robia to jakims wew. PZ. No, moze jeszcze
    pekaosa, ale jakos nie kusilo mnie to na tyle aby u nich otwierac
    rachunek ;-)

    Na pewno nie robi tak bzwbk, podejrzewam ze raiff tez. A, jeszcze
    lukas, ale tez nie wiem.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-04-29 13:08:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Reklamacje!
    > Jak ktoś Ci natrzaska transakcji to bank musi Cię ładnie poprosić o
    > spłatę, a jak masz też w nim konto to...

    to na jakiej podtsawie moze mi na nie wejsc?

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-04-29 13:09:56
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Tylko citi tak moze - robia to jakims wew. PZ. No, moze jeszcze
    > pekaosa, ale jakos nie kusilo mnie to na tyle aby u nich otwierac
    > rachunek ;-)

    Millennium tez

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-04-29 13:14:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 03:09:56PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Millennium tez

    Tyle ze w millenium nie zrobisz sobie kk bez rachunku ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-04-29 13:18:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 03:08:50PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > to na jakiej podtsawie moze mi na nie wejsc?

    Umowy o prowadzenie rachunku i wydanie kk? Zwlaszcza do poddania sie
    egzekucji do kwoty (tutaj wpisac kwote)?

    Wbrew pozorom w nowych umowach z bankami jest tego pelno.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-04-29 13:28:22
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Tyle ze w millenium nie zrobisz sobie kk bez rachunku ;-)

    no to prawda ;-) i druga sprawa ze inaczej nie mzna splacic jak przez
    rachunek ;-)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-04-29 13:44:01
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Na pewno nie robi tak bzwbk, podejrzewam ze raiff tez. A, jeszcze
    > lukas, ale tez nie wiem.

    Nie robi, jak prawie zaden - to celowe, pozbawiliby sie znaczacych dochodów
    od spóznionych splat przeciez.

  • 20. Data: 2002-05-01 20:03:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Umowy o prowadzenie rachunku i wydanie kk? Zwlaszcza do poddania sie
    > egzekucji do kwoty (tutaj wpisac kwote)?
    >
    > Wbrew pozorom w nowych umowach z bankami jest tego pelno.

    Tyle ze niestety wtedy to jego mozliwosci nie ograniczaja sie tylko
    do kont w tym banku. No chyba ze ktos mieszka pod mostem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator