  • 11. Data: 2002-02-10 22:56:10
    Temat: Re: Czy ktoś ma plik z wypowiedzeniem umowy Inteligo?
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > A na jaki adres to się wysyła? Nie mogę znaleźć nic na stronie Inteligo, a
    > na telefonie wiszę już dziesięć minut, mimo późnej pory... Hm... Wszyscy
    > zamykają nieużywane rachunki? :)))

    Można wykorzystać kopertę, która była w pakiecie startowym,
    o ile ktoś komuś nie polecał, bo do tego miała służyc.

    Do tego trzeba na poczcie dokleić znaczek,
    bo regulamin wymaga listu poleconego.

    BAH

  • 12. Data: 2002-02-10 23:08:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości

    > a nie lepiej po prostu 'wypowiadam umowe'?

    Cosik mi sie o uszy obiło ze wymagają aby było na
    ich formularzu (np. wydrukowanym z pdf'u)

    Sark

  • 13. Data: 2002-02-10 23:38:31
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote in message news:3c66faad@news.vogel.pl...
> [...]
    > o ile ktoś komuś nie polecał, bo do tego miała służyc.
    >
    > Do tego trzeba na poczcie dokleić znaczek,

    Dzięki... Dobrych rad nigdy nie za dużo :)

  • 14. Data: 2002-02-11 10:53:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cosik mi sie o uszy obiło ze wymagają aby było na
    > ich formularzu (np. wydrukowanym z pdf'u)

    Niby konsultantki twierdzą, że trzeba, ale w sumie nie trzeba. No bo i na
    jakiej podstawie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 15. Data: 2002-02-11 12:14:30
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bogdan <b...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a46qbv$li5$...@n...tpi.pl...
    > Inteligo
    > ul. Wspólna 47/49
    > 00-684 Warszawa
    ===================================
    Jestes pewien?

    "Umowa rachunku bankowego KONTO INTELIGO (konto firmowe) zawarta
    pomiedzy Oddzialem Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA z siedziba w
    Warszawie przy ul. Fredry 6 (zwaqnym dalej Bankiem) [...] a firma
    XXXXXXX[...]"
    Ten akapit okresla strony umowy.

    "§1.1Bank otworzy i bedzie prowadzil na rzecz Posiadacza Konta
    rachunek[...]"
    "§2.1Czynnosci zwiazane z OFEROWANIEM I DOSTEPEM do rachunku [...]
    wykonywane beda przez firme Inteligo[..]"
    Nic tu nie ma o reprezentacji przez Inteligo w kwestii _rozwiazywania_
    umow z Bankiem.

    Natomiast §66.2 Regulaminu, ktory stanowi integralna czesc umowy,
    mowi: "[...] (Klient) ma prawo odstapienia od Umowy, informujac o tym
    BANK w formie pisemnej w terminie[...]"

    Dlatego ja wyslalem na Fredry 6.
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 16. Data: 2002-02-11 15:00:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "yaneek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast §66.2 Regulaminu, ktory stanowi integralna czesc umowy,
    > mowi: "[...] (Klient) ma prawo odstapienia od Umowy, informujac o tym
    > BANK w formie pisemnej w terminie[...]"
    >
    > Dlatego ja wyslalem na Fredry 6.

    Powinno się wysyłać na adres korespondencyjny banku, czyli na Wspólną.

    A konsultanci mówią, że pisma przesyłane na Fredry, też są transferowane tam
    gdzie trzeba...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 17. Data: 2002-02-11 15:19:13
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>

    > Niby konsultantki twierdzą, że trzeba, ale w sumie nie trzeba. No bo i na
    > jakiej podstawie.

    No pewnie, że nie.
    Wystarczy aby było formalnie poprawne, czyli aby znalazły się tam wszystkie
    dane, które maja się znaleźć.
    Wiec jednak Państwo zamykający - najprościej wziąć wniosek :))

    Wojciech Rejmak

  • 18. Data: 2002-02-11 15:45:43
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Voyt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No pewnie, że nie.

    Ale konsultanci dalej twierdzą, że tylko formularz wg ich wzoru. Poszłedł
    już mail do inteligo w tej sprawie...

    > Wiec jednak Państwo zamykający - najprościej wziąć wniosek :))

    :)) nie rozumiem :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 19. Data: 2002-02-11 15:50:53
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Voyt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale konsultanci dalej twierdzą, że tylko formularz wg ich wzoru. Poszłedł
    > już mail do inteligo w tej sprawie...

    Ciekawie jaką podstawę swych działań wymyślą; w regulaminie nic nie ma o
    formularzu.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 20. Data: 2002-02-12 06:57:21
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>

    > Ale konsultanci dalej twierdzą, że tylko formularz wg ich wzoru. Poszłedł
    > już mail do inteligo w tej sprawie...

    > :)) nie rozumiem :)

    A przeczytałeś co napisałem między tym co cytujesz ? :)
    Skoro i tak muszą się tam znaleźć te same informacje co w inteligowskim
    wniosku to można:
    1. Samemu to napisać.
    2. Wydrukować gotowy formularz.
    Co prostsze ? Dla mnie to drugie.
    Ale rozumiem trochę tą złość zamykających.
    Ja też nie lubię kiedy coś mi się bezprawnie narzuca.
    I to tylko dlatego chyba ta cała zabawa w pisanie na czystej kartce a nie na
    wniosku. (A niech wiedzą, że ja zrobię po swojemu. I niech tylko spróbują
    nie przyjąć !!!)

    Wojciech Rejmak