  • 11. Data: 2004-10-16 11:22:13
    Temat: Re: Czy jest lepszy niz mBank?
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli piol
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ja znalazlem na http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html oplata za
    > wyplate z bankomatow 1,5zl, a mowia, ze 0zl?

    < 400 PLN -1,50 PLN a >= 400 PLN - bez opłat

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 12. Data: 2004-10-16 11:23:45
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > dowolnych
    > Ja znalazlem na http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html oplata za
    > wyplate z bankomatow 1,5zl, a mowia, ze 0zl?

    wypłata powyzej 400 zl jest/była za darmo

    as

  • 13. Data: 2004-10-16 11:31:18
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2004 13:23:45 +0200, Adam S. napisał(a):

    > wypłata powyzej 400 zl jest/była za darmo

    1. Jest za darmo.
    2. Nie tylko powyzej, ale takze 400 zl tez jest za darmo.

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2004-10-16 11:50:40
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    > 1. Jest za darmo.
    > 2. Nie tylko powyzej, ale takze 400 zl tez jest za darmo.
    a 350zl?

  • 15. Data: 2004-10-16 11:55:20
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2004 13:50:40 +0200, piol napisał(a):

    > a 350zl?

    Za 350 ściągną opłatę 1,5 zl.

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2004-10-16 12:08:27
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    > Za 350 ściągną opłatę 1,5 zl.
    no wlasnie - do bani!

  • 17. Data: 2004-10-16 12:09:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie - do bani!

    to znajdź taniej :)

  • 18. Data: 2004-10-16 12:16:12
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Marek J wrote:

    > Ta?szy jest - np. VW (choae te? nie zawsze). Ale lepszego nie znalaz?em.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    Tylko nie VW Bank.
    Zresztą przeczytaj mój post: "VW Bank Direct - fatalna pomyłka"

    Tomek

  • 19. Data: 2004-10-16 12:24:11
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    piol wrote:

    > no wlasnie - do bani!

    Za fantazyjne realizowanie albo raczej nierealizowanie VW Bank jest
    zdyskwalifikowany!
    Tylko jeśli musisz wypłacić kwotę z dowolnego bankomatu, to te 1.5 zł
    jest OK. mBank jest wtedy zbyt drogi... Ale generalnie jak planuję
    wypłatę to podjeżdżam pod BZWBK czy Euronet i z mBanku (e-konto)
    pobierają 0 zł ;-)
    Wkurzyli mnie jednak z uwagi na koszty przelewów te 0.50 to niby mało,
    ale robię ponad 10 przelewów miesięcznie, więc... Z drugiej strony robią
    to sumiennie w odróżnieniu od VW Banku...

    Tomek

  • 20. Data: 2004-10-16 12:39:56
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "piol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie - do bani!

    duzo Ci placa za te reklame mbanku i anty dla innych ? czy to tylko Twoje
    własne indywidualne zachwianie umysłowe ?
    a może kochasz mbank ? ale wiesz - takich tyż już ... przerabialiśmy.