eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ??? › Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Date: Sat, 14 Feb 2004 09:42:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <c0kn0j$mm8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c0kibd$b8m$1@absinth.dialog.net.pl>
    Reply-To: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
    NNTP-Posting-Host: di143.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1076748116 23240 80.54.231.143 (14 Feb 2004 08:41:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Feb 2004 08:41:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285183
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Twój Bank" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:c0kibd$b8m$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???

    Jeżu kolczasty! Ludzie nie dajcie sobą tak manipulować bo przeraża mnie
    czytanie tego wszystkiego! Jak można identyfikować się ze swoim bankiem?
    Równie dobrze można namawiać ludzi aby identyfikowali się ze swoim
    operatorem telefonicznym, z piekarnią z której usług korzystają, z szewcem,
    masarzem, apteką itd. Tak długo, jak nie zaczniecie wykazywać odrobiny
    asertywności, co pozwoli Wam spojrzeć na różnorakie oferty pojawiające się
    ze strony różnorakich usługodawców obiektywnie i z dystansu, tak długo
    będzięcie nabijani w butelkę.
    Bank to jest taka instytucja, która SPRZEDAJE produkty finansowe. Bank
    zarabia pieniądze na obrocie pieniędzmi. Nie robi nam łaski, niczego nam nie
    daje za darmo i wszelkie jego działania zmierzają po prostu do uzyskania
    godziwego zysku. Niektóre banki mniej subtelnie a inne bardziej łupią nam
    skórę, ale nie ma takiego, który za korzystanie z jego usług nie kazałby
    sobie zapłacić. Te kafejki, czaty, logo i tym podobne zabawy to jedynie
    chwyt reklamowy. Przemyślany, zręczny i efektywny chwyt reklamowy
    wypracowany przez niegłupich specjalistów od psychologii społecznej, których
    jedynym zadaniem jest wymyślanie takich akcji, które pozwolą wydajnie zagrać
    na Waszych uczuciach. Proszę, piszcie o nowych produktach banków,
    konfrontujcie ich cenę, dostępność dla różnych grup klientów i nie dajcie
    się mamić "kolorowym opakowaniem". Wielu ciekawych rzeczy dowiedziałam się
    czytając tę grupę, ale zawsze muszę je wyławiać z powodzi bzdur opłakujących
    paskudne zachowanie jednego banku, który nagle zmienił politykę, albo peanów
    na cześć kolejnego NIE-finansowego tricku innego. Ile można?

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1