  • 1. Data: 2004-08-18 09:55:40
    Temat: Czy banki lubia oszustow?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Ciekaw jestem czy banki interesuje informacja
    o tym, ze konto wykorzystywane jest do oszustw?

    Jesli tak, to mam jeden numerek konta z BZWBK
    w Trzebnicy wraz z odpowiednimi dowodami.

    Moze ktos z w/w banku sie odezwie?
    Nie chce mi sie przebijac przez BOK...

    Jakub Jewuła

    --
    Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
    fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.

  • 2. Data: 2004-08-18 10:46:50
    Temat: Re: Czy banki lubia oszustow?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisała:

> [...]
    >o tym, ze konto wykorzystywane jest do oszustw?
    >Jesli tak, to mam jeden numerek konta z BZWBK
    >w Trzebnicy wraz z odpowiednimi dowodami.

    Jeśli masz dowody oszustwa to idź na policję a nie do banku

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-08-18 10:47:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jeśli masz dowody oszustwa to idź na policję a nie do banku

    Dziekuje za porade, juz bylem.

  • 4. Data: 2004-08-18 11:11:59
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Dziekuje za porade, juz bylem.

    I jak było?

  • 5. Data: 2004-08-18 11:14:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > I jak było?

    A co to, sex.towarzyskie? ;)

    Bylo milo.

  • 6. Data: 2004-08-18 19:46:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > A co to, sex.towarzyskie? ;)
    >
    > Bylo milo.

    Fajnie. Mam nadzieję że pisemko o umorzeniu z powodu niewykrycia też szybko
    przyślą ;-)

    Bogdan B.