    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy Tobie też Alior ukradł z konta 4zł? ;)
    Date: Wed, 05 Apr 2017 17:15:47 +0200

    On Wed, 5 Apr 2017 11:48:41 +0200, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

    >Alior potrącił 4zł za rzekome niewykonanie transakcji kartą w miesiącu
    >za sumę 100zł i 31.03.2017 radośnie naliczyli prowizję. Operacje są
    >widoczne w historii rachunku, ale jak się wyświetli kompletną historię.
    >Jak się wyświetli historię samych kartowych - widoczne są tylko te po
    >fuzji 27.03.2017, pozostałe nie;)
    Jak podali TOiP "dla przeniesionych" to zastanawiałem się jak to
    będzie z kartami za okres 27-31.03 :) Pewnie w tym okresie trzeba było
    zrobić 100 żeby nie naliczyło.

    Zamknąłem kartę 29.03 gdy wypowiadalem umowę rachunku, obsługa w banku
    sama mi to zaproponowała aby kartę zamknąć bo "nie można zamknąć (za
    30 dni) rachunku gdy będzie do niego aktywna karta". To mi nawet
    pasowało aby w kwietniu już nie myśleć o robieniu obrotu. Upewniłem
    się czy nie będzie opłaty - miało nie być. I faktycznie nic nie
    pobrali.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?