  • Data: 2014-08-14 12:11:38
    Temat: Re: Czy T-mobile <-> Alior Kantor jest online ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:53ec874a$0$2242$65785112@news.neostrada.pl...

    > 1gr z Sync (T-mobile) do Alior Kantor,
    >
    > 1 gr?
    > Jaja sobie robisz?
    Nie.
    Tak się złożyło, że na tym koncie miałem dokładnie tyle.
    Doliczyli mi kiedyś 1gr odsetek i jak robiłem przelew gdzieś indziej nie
    chciało mi się wpisać dokładnie i ten 1 gr tam się ostał.

    A że Alior Kantor dla potwierdzenia chce przelew na dowolną kwotę, a oni
    potem odeślą 1gr. to wysłałem 1gr. Wystarczy im do odesłania :).

    Brak info od nich = zaczynam podejrzewać, że nie uda mi się tego dziś
    dokończyć (może się małe z dużymi literami nie zgodziły).
    No trudno - następna próba może za rok :)
    P.G.