  • 11. Data: 2003-02-24 09:31:50
    Temat: Re: Czy PKO SA jest dobrym bankiem?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Właśnie mnie cholera bierze, bo usiłuję wysłać vat przez T24 i nie mogę,
    szlag by ich trafił
    T.

  • 12. Data: 2003-02-24 09:34:34
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> wrote in message
    > Właśnie mnie cholera bierze, bo usiłuję wysłać vat przez T24 i nie mogę,
    > szlag by ich trafił
    > T.

    No, jak zwykle w takich sytuacjach kilka głośnych bluzgów pomogło i przelew
    się "załapał" :)
    T.

  • 13. Data: 2003-02-24 23:39:35
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    tez sie z nim rozstalem i chcialem sie przekonac czy to dobra decyzja

  • 14. Data: 2003-02-25 05:50:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3eafr$smb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl, piotr <p...@i...pl>:
    > tez sie z nim rozstalem i chcialem sie przekonac czy to dobra decyzja

    Jesli nie byles zadowolony, to dobra decyzja. IMHO to jest istotne
    kryterium.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-02-25 13:50:10
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Laik pisze:
    >Hello Grzegorz,
    >w wiadomości <b3ccqe$go1$1@atlantis.news.tpi.pl> z 2003-02-24 07:06:51
    >przeczytałem:

    >"znaczna (2%) oplata roczna za kredyt w koncie"

    min. 60zł

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 16. Data: 2003-02-25 15:44:49
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 02/23/2003 10:11 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Teraz pewnie przydalaby sie definicja co to wg. ciebie jest dobry
    > bank,

    A można tak prosto: NIE JEST ;-)))

    Tomek