  • 11. Data: 2005-01-28 11:40:32
    Temat: Re: Czy PKO Bank Polski zbankrutuje?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3100.0000047b.41fa169c@newsgate.onet.pl...
    > wybrać taki, który oferuje prócz ogromnych oddziałów, mniejsze placówki -
    > gdzie można załatwić sprawy szybko?

    ... czyli wlasnie PKO BP ktory oprocz oddzialow ma calkiem sympatyczne
    niewielkie ekpozytury oraz kartonowe budki w sklepach zwane agencjami...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2005-01-28 12:23:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > ... czyli wlasnie PKO BP ktory oprocz oddzialow ma calkiem sympatyczne
    > niewielkie ekpozytury

    Ekspozytur już nie ma. :-)

    > oraz kartonowe budki w sklepach zwane agencjami...;-)

    A to fakt. Chociaż niektóre są całkiem fajne... Jednak mnogośc usług tam
    dostępnych mnie poraża...

  • 13. Data: 2005-01-28 13:23:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ctdecs$3pu$1@news.elsat.net.pl...

    > Ekspozytur już nie ma. :-)

    Yyyyy?
    rili?

    o w morde, codzien przechodze kolo takiej placowki i teraz widze ze ja na
    oddzial przemianowali...;-)
    W takim razie mialem na mysli "male oddzialy"...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2005-01-28 19:09:24
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Hmm a nie mogl obciazyc tej osoby tymi kosztami?
    moglby, ale mialby wiecej pracy.

    > Znaczy jesli pracownik musialby specjalinie isc i kupowac znaczek - to
    > heheh - nie dziwie mu sie (bo maja np podpisana umowe z Poczta na terenie
    > Polski).
    jakby chcial - toby poszedl :) A tak serio - to ciekaw jestem tylko co ten
    pracownik mialby wyslac, ze wymagalo toto wyslania w formie papierowej a nie
    elektronicznej...

    > A piszac o ratowaniu sie i bankructwie - zenada

    a tu to chyba koledze Amrze sie czujnik ironi wylaczyl :) A swoja droga
    Panie Michale - przyganiał kociol garnkowi (vide watek sprzed kilku dni o
    skok-ach i wieszczenie zagrozen bezpieczenstwa pieniedzy depozytariuszy...
    :)

    pozdrawiam
    Konrad K.

  • 15. Data: 2005-01-28 19:20:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Konrad <k...@o...na.grupie.pl> wrote:

> [...]
    > droga Panie Michale - przyganiał kociol garnkowi (vide watek sprzed
    > kilku dni o skok-ach i wieszczenie zagrozen bezpieczenstwa pieniedzy

    Nooo wybacz. Ale chyba inne sa podstawy wypowiedzi ;)
    A SKOK - SKOKowi nie rowny. Mowi sie o SKOKach ogolnie, a przeciez "sila"
    jakiegos malego nie jest rowna np Kasie Stefczyka...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-01-28 20:27:37
    Od: "MH" <M...@n...com>

    "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl> wrote in message

> [...]
    > pracownik mialby wyslac, ze wymagalo toto wyslania w formie papierowej a

    Chodzilo o ksiazeczki mieszkaniowej - co z nia moge zrobic i czy moge dostac
    jakas premie.
    Jak wyslalem maila to po dwoch miesiacach dostalem:
    "Informacje takie mo?e Pan uzyskaa jedynie w oddziale Banku, nie jest
    mo?liwe przekazanie ich w formie wiadomo?ci e-mail."

    MH

  • 17. Data: 2005-01-28 23:20:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MH" <M...@n...com> writes:

    > Zeby Pan jeszcze widzial te kolejke 20-kilku osob do jednego okienka. Prawie
    > jak w Argentynie zanim zawiesili wyplaty.

    Chyba zabraklo z 10 do Argentyny...

    (10 + 20 = 1020) :-)
    --
    Krzysztof Halasa