  • 1. Data: 2002-09-12 10:30:54
    Temat: Czy Mulitibank tez tak ma?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Jedna z zalet mBanku jest mozliwosc dokonywania natychmiastowych
    przelewow z jednego konta w mBanku na inny. Czy taki sam mechanizm
    dziala w MultiBanku? A co z przelewami mBank -> Multibank i odwrotnie? W
    koncu to ten sam Bank, wiec moze maja oba systemy zintegrowane?

    BaLab

  • 2. Data: 2002-09-12 11:31:17
    Temat: Re: Czy Mulitibank tez tak ma?
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Nie maja, przelewy mBank<>Multi ida normalenie Elixirem :(
    Pozdr.
    MM

  • 3. Data: 2002-09-12 11:45:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message news:alpqpu$3d1$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > dziala w MultiBanku? A co z przelewami mBank -> Multibank i odwrotnie? W
    > koncu to ten sam Bank, wiec moze maja oba systemy zintegrowane?

    Wewnątrz MultiBanku przelewy chodzą on-line 24h/dobę - także między
    rachunkami osobistymi i firmowymi.
    Przelewy mBank <-> MultiBank odbywają się przez KIR.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-09-12 21:28:43
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:alpuou$kcf$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Wewnątrz MultiBanku przelewy chodzą on-line 24h/dobę - także między
    > rachunkami osobistymi i firmowymi.
    > Przelewy mBank <-> MultiBank odbywają się przez KIR.

    Dzięki za obie odpowiedzi. Zastanawiam się, dlaczego tak robią (ten
    Eliksir)? Przecież to się wiąże z opłatami dla KIR (z tego co wiem).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-09-12 22:38:55
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "BaLab"
    > Dzięki za obie odpowiedzi. Zastanawiam się, dlaczego tak robią (ten
    > Eliksir)? Przecież to się wiąże z opłatami dla KIR (z tego co wiem).

    Wątpliwe żeby były wysyłane przez KIR. Raczej są wysyłane w wewnętrznych
    sesjach które z grubsza pokrywają się z sesjami ELIXIR. Na pewno robi tak
    Inteligo, jeżeli nie wyśle się pieniędzy jako quickmoney.]

    Bogdan