  • 1. Data: 2002-10-29 20:34:56
    Temat: Czy Lukas po 3 miesiacach wymaga....
    Od: k...@p...onet.pl

    ... wymaga jakis zaswiadczeniach o dochodach, przy skladaniu wniosku o Vise
    Classic i czy wogole wymagane jest zatrudnienie ?

  • 2. Data: 2002-10-29 20:56:42
    Temat: Re: Czy Lukas po 3 miesiacach wymaga....
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > ... wymaga jakis zaswiadczeniach o dochodach, przy skladaniu wniosku o Vise
    > Classic i czy wogole wymagane jest zatrudnienie ?

    Mam e-konto Pro, złożyłem ustne oświadczenie o wysokości zarobków i
    miejscu pracy.

    Michał

  • 3. Data: 2002-10-29 23:34:05
    Od: k...@p...onet.pl

    > Mam e-konto Pro, złożyłem ustne oświadczenie o wysokości zarobków i
    > miejscu pracy.
    >
    > Michał

    a jak ktos pracuje na czarno, albo student, ale wplace ustawowo troche kasy ?

  • 4. Data: 2002-10-30 13:34:22
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Powiedz ze masz dochody nic wiecej, nie bedziesz musial sie tlumaczyc do
    momentu az zrobisz jakis przekret.
    Znam wiele osob co dalo ustne "zaswiadczenie" ze maja dochody i dostali VC
    bez wiekszych oporow ze strony banku.
    Glownym miernikiem wierzytelnosci dla banku jest historia twojego konta,
    jak masz wplywy regularne w jakies tam kwocie to powinno wystarczyc.
    No chyba ze bedziesz sie ubiegac o jakis spory limit kredytowy....

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127