  • 11. Data: 2002-06-25 09:02:38
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:af9anf$291$1@news.onet.pl...
    > Rozwiazanie: VC debetowa np. MultiBanku

    za 70zl/rok w stosunku do 49zl za KK!

  • 12. Data: 2002-06-25 09:15:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:af9bj9$2fa$1@absinth.dialog.net.pl...

    Do tego jesli zauwazysz, ze czesc ludzi zaklada sobie
    > konta w Multi tylko dla VC, to wychodzi im ponad 70zl/rok karta+oplata za
    > konto, a wiec KK staje sie jeszcze tansza... itp itd

    1. Nie kazdy ma szanse otrzymac KK
    2. Porownujac koszty KK do VC debetowej wlicz uslugi bezplatne jakie masz
    oferowane w ramach RORu

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-06-25 09:16:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A fakt ze sa to _jedyne_ tak bezpieczne karty nie ma oczywiscie
    znaczenia.
    Bo ja wiem?
    Jesli mam elektrona podpiętego do r-ku na którym mam nie za dużo pieniędzy
    to raczej mnie nikt na więcej nie skroi.
    W przypadku KK niby bank musi uzasadnić, że to ja wykonałem te transakcje
    (odwrotnie niż w przypadku debetowych) ale kto zabroni bankowi wpisać mnie
    do BIK-u i później to ja muszę udowodnić, że niesłusznie.
    KJ
    PS. Chyba, że czegoś nie wiem.

  • 14. Data: 2002-06-25 09:21:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 11:16:40AM +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Bo ja wiem?
    > Jesli mam elektrona podpiętego do r-ku na którym mam nie za dużo pieniędzy
    > to raczej mnie nikt na więcej nie skroi.

    Po pierwsze porownanie byly robione do innych garbatych kart.

> [...]
    > (odwrotnie niż w przypadku debetowych) ale kto zabroni bankowi wpisać mnie
    > do BIK-u i później to ja muszę udowodnić, że niesłusznie.

    Po drugie to w wiekszosc kart k. odpowiedzialnosc klienta za
    transakcje zrobione takimi kartami jest jakos ograniczona. Dla bzwbk i
    rb jest to gorna granica odpowiedzialnosci banku (4kzl), dla citka
    jest to odpowiedizalnosc klienta 100zl, dla DC (wiem to nie jest kk,
    acz jest o to ideal kart) to jest $50 i to _po_ 48, wczesniej
    __zero__.

    Klopot caly polega na tym ze dla mnie karta na ktora musze
    interwencyjnie wlac kase tylko po to aby byla bezpieczna jest
    pol-karta, jakas durna zaslepka. Durna, bo sprowadza sie do tego ze
    musze ja naladowac i potem rozladowywac jak juz nie potrzebuje
    zapasu. A jak chce sobie wydac o 5zl wiecej to czesto mam problem
    (moje zdanie). Karta powinna byc zabezpieczona na poziomie banku
    wydawcy karty i juz.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-06-25 09:24:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > za 70zl/rok w stosunku do 49zl za KK!

    Hmmm - a dla Ciebie to specjalna taryfa jest za 70 zł? :-))) Dla normalnych
    klientów jest 35 zł.
    Bardzo mi się podoba cena KK :-))) Ja bym powiedział od 0 zł wzwyż.

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-06-25 09:37:43
    Od: <o...@e...com>

    > 1. Nie kazdy ma szanse otrzymac KK

    To fakt, ale z drugiej strony jeśli juz otrzymasz, to przy staraniu się później
    o kredyt, historia rachunku KK może działać na Twój plus, bo bądź co bądź jest
    to produkt kredytowy.

    > 2. Porownujac koszty KK do VC debetowej wlicz uslugi bezplatne jakie masz
    > oferowane w ramach RORu

    Ale ja nie chcę mieć kolejnego ROR'u. To też jest pewna wygoda, że raz na
    miesiąc dostaję wykaz obrotów na karcie, sprawdzam to ze slipami, przelewam co
    do grosza taką kwotę jaka jest wykazana na wyciągu i zapominam o sprawie. Nie
    muszę zarządzać kolejnym RORemi i zastanawiać się czy jest tam jeszcze kasa czy
    nie. Tym bardziej że jedna obsuwa z debetem i koszt VC znowu o parę groszy
    urośnie :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 17. Data: 2002-06-25 09:46:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    później
    > o kredyt, historia rachunku KK może działać na Twój plus, bo bądź co bądź

    Tylko trzeba ja najpierw otrzymac ;-)

    > Ale ja nie chcę mieć kolejnego ROR'u. To też jest pewna wygoda, że raz na
    > miesiąc dostaję wykaz obrotów na karcie, sprawdzam to ze slipami,

    Oj ostatnio nie jest to takie proste ;/ Z wykazu 3 merchantow bylo inaczej
    opisanych na zestwieniu niz na slipach ;/

    >Tym bardziej że jedna obsuwa z debetem i koszt VC znowu o parę groszy
    > urośnie :^)

    Mozna przekroczyc tez limit na KK co nie jest takie trudne przy niskim
    limicie i xx PLN jest sie do tylu

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-06-25 10:10:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze porownanie byly robione do innych garbatych kart.

    A to ja przepraszam. Ale... w pierwszym poście coś było o Mestro.

    [...]
> [...]
    > jest to odpowiedizalnosc klienta 100zl, dla DC (wiem to nie jest kk,
    > acz jest o to ideal kart) to jest $50 i to _po_ 48, wczesniej
    Ech mieć takie DC ;-)

> [...]
    > zapasu. A jak chce sobie wydac o 5zl wiecej to czesto mam problem
    > (moje zdanie). Karta powinna byc zabezpieczona na poziomie banku

    Niestety. Ale przy obecnej ofercie i bezpieczeństwie kart jest to jedyne
    wyjście.

    :-(

    KJ

  • 19. Data: 2002-06-25 10:18:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 12:10:09PM +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Niestety. Ale przy obecnej ofercie i bezpieczeństwie kart jest to jedyne
    > wyjście.

    Ale dlatego twierdze ze posiadanie kk, i to takie wydeptanej (przez
    odejscie z jednego banku do drugiego) jest zdecydowanie __korzystne__!

    Przeciez bank rowniez (a moze przede wszystkim) zarabia na takiej
    karcie, wiec jesli traci na nia klientow to albo produkt wycofuje
    (vide karta polcard- szkod, bo to fajna karta lokalna), poprawia
    warunki ubezpieczen (citi) czy tez robi promocje na "wyglad" karty
    (citi i bzwbk) na ktore sie potem takie losie lapia ;-))) (ze nie
    wspomne przez listosc kto sie upieral na karte citka mc ;-)))

    Naprawde znaczna czesc bankow ktora zarabia na kartach dba o taki
    rozwoj produktu. Jako kontrprzyklad podam bphpbk, czy tez wczesniej
    pbk gdzie posiadacz konta nie mogl wstrzymac wydania karty dla osoby
    upowaznionej. No i ostatni przepychanki w sprawie kart k.

    Jesli ludzie nie beda szukali lepszych produktow (nikt nie kaze
    posiadac kk tam gdzie ror!) to karty sie nie poprawia.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-06-25 10:34:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

    > Hmmm - a dla Ciebie to specjalna taryfa jest za 70 zł? :-))) Dla normalnych
    > klientów jest 35 zł.

    35 + 3*12

    roberts