  • 21. Data: 2011-11-26 13:04:34
    Temat: Re: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    pwz <p...@o...pl> wrote on 2011-11-26_9:21

    > c) ze względu na atrakcyjność oferty BGZO został uruchomiony
    > pozostałych banków "czarny PR".
    >
    > Wystarczyłoby pod każdym ewidentnie "czepliwym" postem ("ojej,
    > ojej, wczoraj wysłałem zamówienie, a dzisiaj nie mam ani umowy,
    > ani tokena, a w dodatku nikt nie chce mi dać 1k zł - skandal!")
    > pytać, czy autor jest pracownikiem jakiejś instytucji finansowej
    > albo na jej zlecenie działa.
    >
    > Pozdr
    > pwz
    >
    > P.S. Nie jestem związany zawodowo z żadnym bankiem.
    > pwz

    Nie ???
    A wygląda jakbyś był z BGŻ ;-)

    witrak()

  • 22. Data: 2011-11-26 13:06:04
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    W dniu 2011-11-26 12:33, MK pisze:

    > Sugerujesz, ze krotka umowa/regulamin sa lepsze od dlugich? Gdyby byly
    > jednozdaniowe to byloby ok? ;).
    >
    > MK

    Niekoniecznie, ale okolo 60 stron lacznie to duza przesada (szczegolnie,
    ze mowimy o oszczedzaniu i funduszach inwestycyjnych). W takim
    regulaminie mozna ukryc tyle kruczkow, ze bank bedzie robil z toba co chce.

  • 23. Data: 2011-11-26 13:08:08
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    > Zdecydowanie.
    > To te q..y, prawnicy, zawsze wszystko komplikują.
    > W takich przypadkach z upodobaniem przytaczam cytat z książki Borhardta
    > opisujący protokół przekazania transatlantyka (z pamięci) :
    >
    > "Statek m/s Pułaski zdan kapitanem Eustazym Borkowskim kapitanu Mamertu
    > Stankiewiczu w stanie takim, w jakim jest". Gdynia, data, dwa podpisy.
    >
    > Można? Można!

    gdyby to pisali prawnicy bgz to pewnie byloby tyle tomow, ze protokol
    zaladowany na statek bylby tak ciezki, ze translatlantyk zatonalbym nie
    mogac go udzwignac... :P

  • 24. Data: 2011-11-26 13:11:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    bzdreg <b...@n...com> wrote on 2011-11-26_13:22

    > Zdecydowanie.
    > To te q..y, prawnicy, zawsze wszystko komplikują.
    > W takich przypadkach z upodobaniem przytaczam cytat z książki

    Ci tam, psychiatrzy zdaje się nazywają to fiksacją ? ;-)

    witrak()
    PS. A jeśli idzie o długość umów, regulaminów itp., to nie uważam,
    aby była prosta zależność pomiędzy ich absurdalnością a długością,
    ale korelacja dodatnia pomiędzy jednym a drugim jakaś jest...

  • 25. Data: 2011-11-26 16:05:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (26.11.2011 14:11), witrak() wrote:
    [...]
    > PS. A jeśli idzie o długość umów, regulaminów itp., to nie uważam,
    > aby była prosta zależność pomiędzy ich absurdalnością a długością,
    > ale korelacja dodatnia pomiędzy jednym a drugim jakaś jest...

    Biorąc pod uwagę, że umowy powinno się czytać, krótsza jest lepsza - bo
    łatwiej przeczytac przed podpisaniem.

    p. m.

  • 26. Data: 2011-11-26 23:59:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:15:04 +0100, Waldek napisał(a):

    > Bo nic ciekawego poki co poza tym (nowosci) No i ile mozna mielic o
    > półbanku albo wyższej kulturze .... Az tu nagle cóś nowego - dosc
    > atrakcyjnego i jeszcze z TOKENEM a ten dla czesci ludkow jak widac
    > stanowi swoista egzotyke łącznie z tym ze chcą go moczyć w kompocie ;)

    Ok, rozumiem, ale o tym jak działa token ogólnie i w bankowości, to przy
    pomocy przeglądarki i jakiejkolwiek wyszukiwarki jesteśmy się w stanie
    dowiedzieć w przeciągu 5-10 minut.

    Xenocide

  • 27. Data: 2011-11-27 00:26:25
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Ok, rozumiem, ale o tym jak działa token ogólnie i w bankowości, to przy
    > pomocy przeglądarki i jakiejkolwiek wyszukiwarki jesteśmy się w stanie
    > dowiedzieć w przeciągu 5-10 minut.

    Taaa ...pierwszy Token to dostalem w grudniu 2000r od Inteligo
    - taki niebieski kalkulatorek :)

  • 28. Data: 2011-11-27 06:06:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <m...@n...dam> writes:

    > Taaa ...pierwszy Token to dostalem w grudniu 2000r od Inteligo
    > - taki niebieski kalkulatorek :)

    Token w Inteligo? W 2000 roku? Przypuszczam, że wątpię. Powiedz lukas, powiedz
    Pekao (z żubrem) albo BZWBK to uwierzę. Jeszcze jest e-PKO[1], ale ono
    chyba później wystartowało.

    KJ
    [1] taka starsza wersja, nie PKO-inteligo.
    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 29. Data: 2011-11-27 21:04:27
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Token w Inteligo? W 2000 roku? Przypuszczam, że wątpię. Powiedz lukas,
    > powiedz
    > Pekao (z żubrem) albo BZWBK to uwierzę. Jeszcze jest e-PKO[1], ale ono
    > chyba później wystartowało.

    Oj mam go jeszcze, choc juz nie dziala ;P

  • 30. Data: 2011-11-27 21:19:34
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oj mam go jeszcze, choc juz nie dziala ;P

    Zasiales watpliwosc co zmusilo mnie do zanurania w lamusie :]
    pisze na nim jak byk - PKO BP SA i widnieje logo
    http://samcik.blox.pl/resource/logopko.jpg