  • 41. Data: 2011-11-28 11:21:19
    Temat: Re: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-11-28_12:06

    > Być może, choć podobne (identyczne?) tokeny miało wtedy (BZ)WBK (też
    > pytanie-odpowiedź), ale nie wiem czy wcześniej czy później niż
    > telepekao.
    >
    > ALE JA NAPRAWDĘ NIE O TYM.
    > Ja tylko twierdzę, że zdanie 'w 2000 roku można było mieć token z inteligo" jest
    > fałszywe. Kropka.
    > Nie o tym kto, kiedy, jaki token wdrożył jako pierwszy.

    No, tośmy sobie pogadali :-)
    Oczywiście, to zdanie było fałszywe...

    witrak()

  • 42. Data: 2011-11-28 11:54:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 27 Nov 2011 07:06:43 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Token w Inteligo? W 2000 roku? Przypuszczam, że wątpię. Powiedz lukas, powiedz
    >Pekao (z żubrem) albo BZWBK to uwierzę. Jeszcze jest e-PKO[1], ale ono
    >chyba później wystartowało.

    AFAIR pierwszy był OE PBG S.A. z tokenami Vasco, październik 1998.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 43. Data: 2011-11-28 12:04:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    > AFAIR pierwszy był OE PBG S.A. z tokenami Vasco, październik 1998.

    Który, po wykupieniu, przez Pekao, został OE Pekao :)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 44. Data: 2011-11-28 12:17:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 28 Nov 2011 13:04:20 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Który, po wykupieniu, przez Pekao, został OE Pekao :)

    nie mam pewności, ale chyba wraz ze zmianą na "żubra" stał się
    Telepekao 24. Tokeny w każdym razie zostały bez zmian.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 45. Data: 2011-11-29 09:46:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-11-28_13:17

    > nie mam pewności, ale chyba wraz ze zmianą na "żubra" stał się
    > Telepekao 24. Tokeny w każdym razie zostały bez zmian.

    Tak.

    witrak()