  • 31. Data: 2011-11-27 22:48:40
    Temat: Re: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <m...@n...dam> writes:

    > Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Zasiales watpliwosc co zmusilo mnie do zanurania w lamusie :]
    > pisze na nim jak byk - PKO BP SA i widnieje logo
    > http://samcik.blox.pl/resource/logopko.jpg

    No więc, (Jońca, nie zaczyna się od "więc") w 2000 PKO BP nie miało nic
    wspólnego z inteligo. Może po prostu pokaż ten token i zweryfikuj datę.

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 32. Data: 2011-11-27 23:11:01
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > No więc, (Jońca, nie zaczyna się od "więc") w 2000 PKO BP nie miało nic
    > wspólnego z inteligo. Może po prostu pokaż ten token i zweryfikuj datę.

    Nigdy nie mialem konta w "marmurowym" PKO BP
    a fotke zaraz dostaniesz na maila skoro takis niewierny Tomasz ;P

  • 33. Data: 2011-11-28 07:32:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <m...@n...dam> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87wrali3lj.fsf@alfa.kjonca...

    > Nigdy nie mialem konta w "marmurowym" PKO BP

    Nigdy tego nie twierdziłem; ePKO funkcjonowało jako "oddział
    elektroniczny"

    > a fotke zaraz dostaniesz na maila skoro takis niewierny Tomasz ;P

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1333,title,PKO-BP-kupil-
    od-Bankgesellschaft-Berlin-internetowy-Inteligo,wid,
    295223,wiadomosc.html?ticaid=1d761

    Niestety nie mogłem znaleźć info kiedy zostało otwarte (innego niż swoje
    archiwum pocztowe) ale
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/
    e77864c5cb0f8f75?hl=en

    I o ile dobrze pamiętam (bo ja nie miałem) token do ePKO był małym
    kalkulatorkiem (czyli taki jaki widziałem na zdjęciu)

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 34. Data: 2011-11-28 09:01:38
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > I o ile dobrze pamiętam (bo ja nie miałem) token do ePKO był małym
    > kalkulatorkiem (czyli taki jaki widziałem na zdjęciu)

    Jak zwal tak zwal e-PKO -> Inteligo
    co nie zmienia faktu ze pierwszy token dostalem w 2000r :)

  • 35. Data: 2011-11-28 09:04:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <n...@n...net> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87obvwitwn.fsf@alfa.kjonca...

    > Jak zwal tak zwal e-PKO -> Inteligo
    > co nie zmienia faktu ze pierwszy token dostalem w 2000r :)

    Tego nie negowałem. Negowałem, że to było z integligo.
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 36. Data: 2011-11-28 10:43:53
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-11-28_10:04

    > Tego nie negowałem. Negowałem, że to było z integligo.
    > KJ

    Tak na prawdę to było TelePEKAO...
    Mam ten token, ale na nim nie było żadnej nalepki ani logotypu...

    witrak()

  • 37. Data: 2011-11-28 10:45:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    mvoicem <m...@g...com> wrote on 2011-11-26_17:05
    > (26.11.2011 14:11), witrak() wrote:
    > [...]
    >
    > Biorąc pod uwagę, że umowy powinno się czytać, krótsza jest lepsza
    > - bo łatwiej przeczytac przed podpisaniem.

    Ale to tylko przy asymetrycznych kryteriach oceny: gdybyś to Ty
    chciał zabezpieczyć swoje interesy i przygotował umowę adhezyjną,
    to na pewno nie byłaby zbyt krótka :-)

    witrak()

  • 38. Data: 2011-11-28 10:47:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-11-28_10:04

    > Tak na prawdę to było TelePEKAO...

    TelePEAKAO (Pekao SA)!= ePKO (PKOBP)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 39. Data: 2011-11-28 11:01:54
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-11-28_11:47

    > TelePEAKAO (Pekao SA)!= ePKO (PKOBP)

    A pewnie... Tyle, że ja nie o tym, choć może tak to wyglądało :-(

    Sygnalizowałem, że pierwszym bankiem, który miał tokeny i w
    dodatku w systemie challenge-response, było Telepekao (Pekao) a
    nie ePKO (PKO BP)

    witrak()

  • 40. Data: 2011-11-28 11:06:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

> [...]
    >
    > Sygnalizowałem, że pierwszym bankiem, który miał tokeny i w
    > dodatku w systemie challenge-response, było Telepekao (Pekao) a

    Być może, choć podobne (identyczne?) tokeny miało wtedy (BZ)WBK (też
    pytanie-odpowiedź), ale nie wiem czy wcześniej czy później niż
    telepekao.

    ALE JA NAPRAWDĘ NIE O TYM.
    Ja tylko twierdzę, że zdanie 'w 2000 roku można było mieć token z inteligo" jest
    fałszywe. Kropka.
    Nie o tym kto, kiedy, jaki token wdrożył jako pierwszy.

    KJ