  • Data: 2006-09-04 18:01:23
    Temat: Re: Czego nie ma w polskiej bankowości internetowej
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik blad napisal dnia 2006-09-02 14:02:

    > U nas czesto brak drobiazgów - jak np ustawianie dowolych limitow dla
    > kart (gotowka, bezgotowkowe), zmiana PINu przez internet, wyprowadzenie
    > historii operacji do formatu excela lub np. CSV, ustawienia dokładne
    > alertów do każdego z rachunków osobno itp.

    Zmiana PINu przez internet jest w mbanku.
    Kiedyś namęczyłem się (ale z sukcesem) nad importem listy odbiorców przelewów z
    Excela prosto na portfel24 w bzwbk.

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."