  • Data: 2006-09-02 12:02:40
    Temat: Re: Czego nie ma w polskiej bankowości internetowej
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert"

    > Może nie jest powszechny i niekoniecznie "w rozumieniu ustawy", ale
    > jest:
    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/pdf/db_powernet/powe
    rnet_zestawienie.pdf

    normalny kwalifikowany podpis elektroniczny możesz używać do obslugi
    rachunku internetowego w Fortisie (tylko z Unizeto), BPH i Nordei
    (tylko Sigillum)
    Myślę, że w tym akurat zagraniczne banki nas nie wyprzedzają

    U nas czesto brak drobiazgów - jak np ustawianie dowolych limitow dla
    kart (gotowka, bezgotowkowe), zmiana PINu przez internet,
    wyprowadzenie historii operacji do formatu excela lub np. CSV,
    ustawienia dokładne alertów do każdego z rachunków osobno itp.

    żeby poznać czego brak polskim bankom w obsludze internetowej
    najlepiej odwiedzic kilka zagranicznych stron demo
    Np jest strona Nordei Finskiej z mozliwosciami ich Netbanku czyli Solo
    (werja ang.), wejscie ze strony:
    https://solo1.nordea.fi/nsp/engine?country=FI&langua
    ge=en
    KIlka lat temu zachęcony taki demo założyłem sobie w naszej Nordei
    rachunek i powoli jest w nim coraz wiecej rzeczy obslugiwanych.
    Myślę, że po przejsciu na EURO, albo wczesniej banki zachodnie przejmą
    swoje odpowiedniki w Polsce (z dopiskiem Poland w nazwie spółki)
    systemy zostaną ujednolicone.
    *** blad ***