    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czasy ;) na zeznania majątkowe...
    Date: Fri, 7 Oct 2016 15:40:44 +0200

    Użytkownik "mahe" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2016-10-07 o 14:46, J.F. pisze:

    >Moim zdaniem to że politycy muszą wpisywać co roku wartość swojego
    >majątku jest bez sensu i zbyt dużą uciążliwością.
    >Czyli co? Powinni co roku zatrudniać sobie rzeczoznawców do
    >wszystkiego ;)
    >Samo szczegółowe wypisanie składników majątku wystarczyjące byłoby.
    >No i wyszło na to, że bronię polityków, a ja tylko bronię prostych
    >logicznych zasad :)

    Ale poniekad wlasnie tak jest.
    Wpisujesz nieruchomosci i samochody i nie musisz rzeczoznawcy brac,
    sam wycenisz, byle jak - to nie tak bardzo istotne.

    W tym przypadku jednak pan minister zapomnial zegarka wpisac, zegarek
    byl drogi, ale byl uzywany (przez niego) ... i gdyby byl warty ponizej
    10 tys, to by go nie musial wpisywac i sprawy by nie bylo.
    No i rzeczoznawca stal sie potrzebny - ale to juz w sadzie.

    A przy okazji wyszly jakies dziwne sprawy z tym zegarkiem, nie bardzo
    wiadomo kto mu dal i za co :-)

    A tak swoja droga - w oswiadczeniach majatkowych naszych politykow
    jakos dziwnie malo majatku.
    Zarabiaja spore pieniadze, a na koncie nie widac.

    Garnitury od Armaniego takie drogie, zony wydaja na kiecki, czy drogie
    zegarki kolegom funduja ? :-)

    J.