  • Data: 2011-06-16 06:29:07
    Temat: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:itc6ut$q8c$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:itc5h3$pg2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja widzialem w regulaminie zapis, ze zerwania (bezkarnego)
    > mozna dokonac w pierwszych 2 dniach roboczych nowego kwartalu
    > wiec nie rozumiem gdzie tu problem

    OK - juz chyba wiem gdzie tkwi problem
    Sa lokaty antyinflacyjne dla pomiotow fizycznych i gospodarczych
    tylko wyglada na to ze maja ROZNE REGULAMINY

    http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinf
    lacyjna_konsumenci.pdf

    http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinf
    lacyjna_przedsiebiorcy.pdf