  • Data: 2011-06-16 21:41:54
    Temat: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: nn <...@...nn> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 21:21, Maruda pisze:

    > Nowego kwartału kalendarzowego, czy co 3 miesiące od rozpoczęcia lokaty?
    > Wyjaśnił to ktoś?

    Posiadacz rachunku uprawniony jest do Zerwania Lokaty z zachowaniem prawa do
    otrzymania odsetek naliczonych od środków zgromadzonych na Lokacie
    zgodnie z Regulaminem,
    przez pierwsze dwa Dni robocze po upływie każdego kwartału, tj. po upływie
    (kolejnych) trzech miesięcy. Kwartał, tj. upływ kolejno trzech miesięcy,
    liczony od
    dnia założenia Lokaty.