  • Data: 2011-06-18 20:01:05
    Temat: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: nn <...@...nn> szukaj wiadomości tego autora

    > W skrócie telegraficznym rozumiem to tak:
    >
    > rozpaczliwie potrzebujemy pieniędzy STOP pozyskujcie pieniądze wszelkimi
    > metodami KONIEC

    wchodzicie w to?

    oferta wydaje sie uczciwa i dosc korzystna a dzieki mozliwosci zrwania
    co 3 mc, mozna to na dobra sprawe potraktowac jako lokate 3 miesieczna
    odnawialna, z jedna wszak roznica - nie wolno zrywac pomiedzy tymi
    okresami bo wszystkie odsetki az od momentu zalozenia lokaty wezma w leb

    swoja droga jak dokladnie rozumiec

    "Posiadacz rachunku uprawniony jest do Zerwania Lokaty z zachowaniem
    prawa do
    otrzymania odsetek naliczonych od środków zgromadzonych na Lokacie
    zgodnie z Regulaminem,
    przez pierwsze dwa Dni robocze po upływie każdego kwartału, tj. po upływie
    (kolejnych) trzech miesięcy. Kwartał, tj. upływ kolejno trzech miesięcy,
    liczony od
    dnia założenia Lokaty."

    czy jesli zaloze lokate 15 czerwca, to moge wyplacic ja 15 i 16 wrzesnia
    czy 16/17 wrzesnia? (pomijajac na razie ktore dni sa robocze, a ktore nie)