    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Curve & Revolut
    Date: Thu, 7 Mar 2019 11:48:48 +0100

    On 2019-03-06, Waldek <m...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie natury techniczno-logicznej
    > tj. mezaliansu curvy z rewolwerem :D
    > Gdy dodaje się karte płatniczą do curvy należy określić jej walute.
    > I tu pytanie o revoluta który może być "wielowalutowy"
    > -jeśli dodam revoluta z oznaczeniem PLN a zapłacę curvą np. w strefie
    > euro, to pociągnie z revoluta euro czy curva przewalutuje i wyciągnie
    > złotówki z revoluta ?

    Curve obciąży w takiej walucie w jakiej zaznaczysz (czyli będziesz miał
    EUR -> PLN (zrobione przez Curve), a potem już revolut dostanie PLN,
    a co z tym zrobi to zależy od tego co masz na koncie (jak PLNy,
    to pociągnie PLNy, jak masz EUR, to przewalutuje te EUR do PLN).

    Ja mam dwie karty revoluta dodane, jedną jako USD, drugą jako EUR
    i to mo generalnie rozwiązuje problem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com