  • 31. Data: 2004-02-25 00:15:13
    Temat: Re: Co zrobic zeby bylo "za darmo"
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    No i właśnie tu trafiłeś w dziesiątkę: VW to jedyny z banków internetowych,
    gdzie jest fizyczna kasa (nad mercem :-) co prawda wygoda to dla mieszkańców
    DC głównie...
    JaC

    > Też o tym myślałem, ale chyba jakieś okienko z możliwością wypłaty dużej
    kwoty się przyda?
    > Co będzie gdybyś potrzebował większą kwotę w gotówce?
    > Np. kupić używany samochód, albo nie wiem, materiały budowlane na
    składzie, gdzie nie przyjmują kart?
    > Albo gdybyś chciał kupić np. Euro w kantorze na wakacje.
    > Będziesz biegał przez kilka dni z rzędu do bankomatu po maksymalną
    wypłatę?
    > Kartę mogą zablokować, bo nagle schemat wypłat będzie nietypowy i tłumacz
    się potem, że nie jesteś wielbłądem...

  • 32. Data: 2004-02-25 07:49:38
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 24 Feb 2004 22:55:18 +0100, "PMZ" <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    >wypłatę? Kartę mogą zablokować, bo nagle schemat wypłat będzie nietypowy i
    >tłumacz się potem, że nie jesteś wielbłądem...
    Od tego mam konto lokacyjne w Raiffeisen :), prowadzenie za darmo a
    kase sobie można wyjmować, trzeba tylko zgłosić wypłate od jakiejś tam
    kwoty dzień wcześniej (przy kwotach rzędu x0k PLN). Po za tym w VW
    chyba można w miare duży limit na karcie ustalić ?

    >Ja też patrzę z zainteresowaniem na VW, ale jeszcze poobserwuję. Zobaczę, co
    >zrobią w najlbliższych miesiącach. :-)
    Mam nadzieje, że nic radykalnego ;), na razie zmieniłem dyspozycje
    przelewania wypłaty właśnie do VW, ale kto wie czy nie będzie trzeba
    zmienić jeszcze raz ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 33. Data: 2004-02-25 10:44:20
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1f90h$eot$1@news.onet.pl...

    > Jak ja czytam o tej filozofii to mi się niedobrze robi. TO JEST BIZNES,
    nie
    > stowarzyszenie, organizacja charytatywna, albo dobry wujek.
    >
    > Strach się bać, co będzie jak VW wprowadzi jakieś opłaty [a powinien
    > chociażby za przelewy u konsultanta]. Zdrada filozofii, ideałów i w ogóle
    > żydokomuna i cykliści.
    >
    > Obudźcie się, kapitalizm i wolny rynek mamy !

    Jak gdzieś czytam, że liczy się tylko kasa, to jakoś tak smutno
    mi się robi. Baaaaardzo smutno...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 34. Data: 2004-02-25 10:47:06
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Jak gdzieś czytam, że liczy się tylko kasa, to jakoś tak smutno
    > mi się robi. Baaaaardzo smutno...

    W takim razie dla Ciebie jest SKOK / jakiś bank spółdzielczy.

    Bo bank jako taki to z definicji twór KOMERCYJNY mający na celu jak
    najwięcej ZAROBIĆ i jak najmniej wydać. Co nie znaczy, że nie ma
    przestrzegać 'dobrych obyczajów' w biznesie. Nie uważam jednak, aby te dobre
    oczyczaje zostały przekroczone przez mBank, ani nie zostaną przekroczone
    przez VWBD, gdy wprowadzi jakieś opłaty - a wprowadzi na 100%. Chociażby po
    to, aby zatrudnić dodatkowe osoby do obsługi korespondencji drukowanej z
    Centrum Formularzy. ;-))))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 35. Data: 2004-02-25 11:14:01
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1huf5$kfo$1@news.onet.pl...

    > Bo bank jako taki to z definicji twór KOMERCYJNY mający na celu jak
    > najwięcej ZAROBIĆ i jak najmniej wydać.

    Banki komercyjne są tylko podzbiorem wszystkich banków. Kontrprzykład -
    Narodowy Bank Polski, który jest bankiem centralnym, a nie komercyjnym.
    Komercyjny to "przynoszący dochód, obliczony na zysk". Nie "jak największy
    zysk", tylko po prostu zysk. To mniej więcej tyle

> [...]
    > oczyczaje zostały przekroczone przez mBank, ani nie zostaną przekroczone
    > przez VWBD, gdy wprowadzi jakieś opłaty [...]

    Ponieważ nie mam nic wspólnego z tymi bankami, nie podejmę tematu.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 36. Data: 2004-02-25 11:15:52
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > Banki komercyjne są tylko podzbiorem wszystkich banków. Kontrprzykład -
    > Narodowy Bank Polski, który jest bankiem centralnym, a nie komercyjnym.

    No tak, ale myślałem, że rozmawiamy o właśnie tych komercyjnych, a omijamy
    wszelkiego rodzaju narodowe/europejskie itp.
    Generalnie o bankach dla ludzi/firm.

    > Komercyjny to "przynoszący dochód, obliczony na zysk". Nie "jak największy
    > zysk", tylko po prostu zysk. To mniej więcej tyle

    Dla mnie jest oczywistym, że należy dążyć do jego maksymalizacji.

  • 37. Data: 2004-02-25 12:21:20
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1i051$f5g$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie jest oczywistym, że należy dążyć do jego maksymalizacji.

    Udowadnianie twierdzeń to coś, co ćwiczyłem intensywnie kilka
    lat temu. Kilka rodzajów dowodów, które najbardziej zapamiętałem, to:
    - dowód przez oczywistość,
    - dowód przez przykład,
    - dowód przez brak kontrprzykładu,
    - dowód przez machanie rękami.
    :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 38. Data: 2004-02-25 12:24:12
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Artur Czeczko wrote:
    [...]

    > Udowadnianie twierdzeń to coś, co ćwiczyłem intensywnie kilka
    > lat temu. Kilka rodzajów dowodów, które najbardziej zapamiętałem, to:
> [...]
    Tez studiowałeś na MIMUW-ie :-) ?
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 39. Data: 2004-02-25 12:51:59
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tez studiowałeś na MIMUW-ie :-) ?

    A czy bardzo widać? :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 40. Data: 2004-02-26 15:17:54
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl>

    "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> wrote in

> [...]
    > wiadomości news:c1f90h$eot$1@news.onet.pl...

    > nie

    > Jak gdzieś czytam, że liczy się tylko kasa, to jakoś tak smutno

    naturalnie ze kasa sie liczy
    ale emocjonalne (graniczace czasem z fanatyzmem) podejscie do uslug tez da
    sie zamienic na pieniadze - i o tym banki tez powinny pamietac

    najwyrazniej jednak pieniadz "zywy" jest aktualnie wazniejszy, bo np. mozna
    pokazac przed zarzadem ze departament klientow indywidualnych osiagnal 40%
    zysku. gadki o "fanatycznych" klientach zapewne nie uratowalyby stolkow kilku
    panow wiec podjeto takie decyzjie

    a klienci podjeli swoje

    (lub podejma jak im wreszcie otworza konto w VW ;)

    TMouse

    --
    Jak komus delikatnie powiedziec ze jest idiota?
    "Uwazam, ze jestes wzorcowym typem klienta docelowego duzych korporacji