  • Data: 2003-02-18 20:01:17
    Temat: Re: Co zamiast BZWBK?
    Od: "Pararobert" <p...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pieniadze

    Witam.
    A komu to powiedzieli???????????? 8-O
    Ale granda - no ładnie.

    BTW - zazwyczaj zelcenia są wpisywane w automat, z tego co wiem, więc nie
    możliwe, że ktoś umyślny siedzi i klepie dzień w dzień zlecenia wpisane w
    kalendarzu - wyobrażacie to sobie???? Bo ja nie.....
    Może pochwal się co to za oddział - bardzo miła obsługa.
    Ja bym rozmawiał z kierownictwem.

    pozdrawiam
    Pararobert