  • Data: 2003-02-18 20:54:08
    Temat: Re: Co zamiast BZWBK?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b2u5mm$knf$1@inews.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:

    > W tym banku wszystko jest realne ;)

    Oczywiscie, ze tak sie to odbywa. Chodzi oczywiscie o zlecenia
    stalo-zmienne, gdzie informacja o dokladnej dacie i kwocie przychodzi poczta
    na wydruku - nie bardzo idzie to zautomatyzowac.

    Przypuszczam, ze zlecenia stale o stalej kwocie i interwale sa odpalane z
    automatu.

    Natomiast ktos nie tak dawno opisywal zlecenia stale chyba w KB, gdzie
    musial osobiscie wpasc przypomniec o zleceniu stalym.

    --
    Robert