  • 11. Data: 2010-01-12 19:43:32
    Temat: Re: Co w Open po 19 stycznia?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hiho4a$ljg$1@inews.gazeta.pl...

    > "Krzysztof" hieua4$vo5$...@n...ipartners.pl

    > A co z Polbankiem i jego mocnymi? Czy Polbank jest jakiś niepewny?
    > Mam na zbyciu 5 złotych tałzenów, które leżą (w pewnym sensie bez
    > sensu, ;) to znaczy bez promili) w Mille. :) Gdzie to wrzucić? :)

    Te konta w Polbanku, chyba obslugiwane sa przez kase a nie internet, a poza
    tym nie mam ochoty zadawac sie z ich dziwacznym systemem internetowym, o
    ktorym naczytalem sie troche na tej grupie. Gwarancje tego banku sa greckie,
    a tam coraz gorsze ratingi. Problem Islandii pokazal, ze sa roznice w
    gwarantowaniu oszczednosci swoim obywatelom i obcym, troche mozna poczytac
    sobie o tym w sieci, dotyczy to oszcz. obywateli UK i Holandii w islandzkich
    bankach, problem nie rozwiazany do dzisiaj. W razie problemow to ja nie
    sadze, zeby nasz wspalnialy Donald z min. finansow gwarantowali wyplaty dla
    naszych obywateli majacych oszczedn w Polbanku.

  • 12. Data: 2010-01-12 19:56:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 20:43:32 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > W razie problemow to ja nie sadze, zeby nasz wspalnialy Donald
    > z min. finansow gwarantowali wyplaty dla naszych obywateli majacych
    > oszczedn w Polbanku.

    Gwarantuje je grecki BFG i to wysokości bodajże 100k euro. Inna sprawa
    jak miałoby wyglądać odzyskanie, powiem szczerze nie mam pojęcia, bo się
    nie znam :)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-01-12 20:21:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" hiijd5$2q4m$...@n...ipartners.pl

    > Te konta w Polbanku, chyba obslugiwane sa przez kase a nie internet,

    Tam chyba via internet niewiele można zdziałać bez bólu. :)

    > a poza tym nie mam ochoty zadawac sie z ich dziwacznym systemem
    > internetowym, o ktorym naczytalem sie troche na tej grupie.

    :)

    > Gwarancje tego banku sa greckie, a tam coraz gorsze ratingi.

    I może być aż tak źle w najbliższej przyszłości (pół roku czy
    rok lub dwa lata), że bank padnie? :)

> [...]
    > oszczednosci swoim obywatelom i obcym, troche mozna
    > poczytac sobie o tym w sieci, dotyczy to oszcz.
    > obywateli UK i Holandii w islandzkich bankach,

    Do dzisiaj. A od kiedy?

    > W razie problemow
    > to ja nie sadze, zeby nasz wspalnialy Donald z min.
    > finansow gwarantowali wyplaty dla naszych obywateli
    > majacych oszczedn w Polbanku.

    Więc trzymanie tam szmalu to proszenie o kłopoty? :)
    Och, gdybym znów znalazł sprzedawcę garażu... :)

    Mój ojciec ma [do dyspozycji] garaż, którego nie używa... :)
    A ja bym chyba najchętniej zainwestował te swoje drobniaki... :)

    Miejsca do budowani garaży wokoło mnóstwo...
    Samochody stoją pod chmurką... :)
    Co za obłęd... :)

    -=-

    Gdzie teraz warto trzymać pieniądze rzędu ćwierćstówki?...
    OpenF?

    -=-

    A co z pewnością Eurobanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-01-12 20:37:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.01.10 20:56, xbartx pisze:

    > Gwarantuje je grecki BFG i to wysokości bodajże 100k euro. Inna sprawa
    > jak miałoby wyglądać odzyskanie, powiem szczerze nie mam pojęcia, bo się
    > nie znam :)

    Pewnie tak, jak to wygląda w Islandii.
    Rozpiszą referendum, czy oddawać auslanderom :)

    --
    Pete

  • 15. Data: 2010-01-12 20:45:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Gwarantuje je grecki BFG i to wysokości bodajże 100k euro. Inna sprawa
    > jak miałoby wyglądać odzyskanie, powiem szczerze nie mam pojęcia, bo się
    > nie znam :)

    Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej, ale podobnie gdyby nasz polski
    BFG musial naraz obsluzyc wiecej upadlosci to oparloby sie to o rzad polski,
    ktory musialby zapanowac nad caloscia i nie dopuscic do upadku calego
    systemu bankowego, podobnie wnioskuje w razie problemow greckiego BFG
    angazowany bedzie rzad danego kraju a wtedy sprawy z gwarancjami dla obcych
    obywateli moga sie roznie potoczyc.

  • 16. Data: 2010-01-12 22:07:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Diseq" news:hiiqjp$817$1@news.task.gda.pl

    > Od 19 stycznia z przyczyn systemowych nie będzie już lokat o dziennej
    > kapitalizacji. Odstępstwa od tej reguły będą dotyczyć tylko naprawdę
    > wyjątkowych przypadków (czytaj. baaaradzo duże Pareto w stosunku do
    > lokaty). Na www też nie będzie tych lokat.

    Szklana kulka ci tak powiedziała? ;P

  • 17. Data: 2010-01-12 22:16:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Diseq" news:hiis43$bjp$1@news.task.gda.pl

    > Dobrzy ludzie :)

    A kim są ci "dobrzy ludzie"?

    Zaś co do twojego wpisu o prawdopodobnych zmianach w ofercie - Pożywiom
    uwidim bo zaufania do newsów pojawiających się "z czapy" osobiście nie
    posiadam :)

  • 18. Data: 2010-01-13 12:39:07
    Od: g...@o...pl

    To jest nius! Jak to nie będzie na www? Znikną sobie? Mogliby jakoś uprzedzic,
    żeby klient mógł sobie zarchiwizowac ołówkiem na kartce!