  • Data: 2019-09-08 12:14:31
    Temat: Re: Co w Chorwacji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 września 2019 16:30:12 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Jaka niespodzianka może mnie spotkać po podłączeniu kredytówki do Curve?

    Przy płaceniu w złotówkach raczej żadna, ale do tego curve przydaje się czasami, ale
    rzadko.

    Przy bankomatach - podobno curve przekazuje informacje o "gotówkowości", ale ja w
    milku mam przy wypłatach curve "transakcja kartą płatniczą", a przy wypłatach
    debetówka milka "wypłata z bankomatu".
    Ciekawe więc, czy wypłaty curve zaliczyłoby do moneybacku?
    A wypłaty curvą podłączoną do KK mogą być z prowizją i GP.
    Ale i tak darmowe to tylko 900zł/mc.

    No i płatności zagraniczne - tu każdy musi duet curve+jego KK przetestować. Zwykle
    powinno być OK, ale trzeba uważać np. na citka, który niektórym robił cyrki z
    rewolwerem, a i w cenniku ma 2% od transakcji DCC - a pod taką można na siłę
    curviszcza podciągać.