  • 1. Data: 2003-01-09 07:04:13
    Temat: Co to czeki ucięte (odcięte?) i jak one działają
    Od: k...@o...pl

    Cześć forumowiczom,

    Co to są czeki ucięte (a może odcięte?)? Jak one działają - jak są obsługiwane
    w Polsce? Gdzie mogę znaleźć więcej info na ten temat?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Karluś

  • 2. Data: 2003-01-09 09:04:57
    Temat: Re: Co to czeki ucięte (odcięte?) i jak one działają
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć forumowiczom,
    >
    > Co to są czeki ucięte (a może odcięte?)?

    A moze zakreslone?

    Jesli tak to:

    http://www.weksel.pl/przyklady_czekow.html

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-09 11:35:58
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    obsługiwane
    > w Polsce? Gdzie mogę znaleźć więcej info na ten temat?
    Ucinanie czeków - ZTCW rozliczanie bez dostarczania samego czeku do wystawcy
    (banku) - czyli m.in. rozliczanie ich elektronicznie (ale mogę się mylić).

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 4. Data: 2003-01-09 17:51:52
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > w Polsce? Gdzie mogę znaleźć więcej info na ten temat?
    Ucinanie czeków - ZTCW rozliczanie bez dostarczania samego czeku do wystawcy
    (banku) - czyli m.in. rozliczanie ich elektronicznie (ale mogę się mylić).

    O ile dobrze pamietam masz racje. A informacje nt powinny byc gdzies na
    stronie kiru

    gren

    Miliony czekają na Ciebie w Internecie!
    htp://republika.onet.pl/2,oferta.html