  • 31. Data: 2003-07-28 22:17:47
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    Użytkownik <g...@o...pl>:

    > Aha! No to opis sie zgadza (2 kartki+toip), ale tresc toip nie. No
    > coz. zadzwonie do nich jutro, ale ja tam zamierzam skorzystac z
    > pisemnej oferty jaka mi przedstawili :-))))

    No to najwyzej dostaniesz powiadomienie o zmianie TOiP drugim listem ;/

    Moja interpretacja sytuacji:
    W trakcie rozsylania zorientowali sie, ze jest okazja zarobic na ludziach,
    ktorzy sa na wakacjach i nie zdaza wyslac wniosku, wcisnac im szybciej
    platne konta. Przez tydzien pracowali nad nowa wersja listu - i oto one.

    --
    Robert

  • 32. Data: 2003-07-28 22:18:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg47aq$ohg$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@t...pl>:

    > Ciekawe jak teraz poinformuja klientow, ktorzy dostali TOiP taka jak
    > Glenn, ze jednak juz od listopada jest wszystko platne. :P

    Zapewnie listem poleconym :P

    --
    Robert

  • 33. Data: 2003-07-29 07:29:47
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Robert <s...@o...pl> napisał(a):
    > No to najwyzej dostaniesz powiadomienie o zmianie TOiP drugim listem ;/

    nie sadze

> [...]
    > ktorzy sa na wakacjach i nie zdaza wyslac wniosku, wcisnac im szybciej
    > platne konta. Przez tydzien pracowali nad nowa wersja listu - i oto one.

    bylby to szczyt nieudolnosci banku i raczej sprawilby ze ludzie ktorzy
    otrzymali jedna tabele a za 3 tygodnie druga szybko zrezygnowaliby z uslug
    Nordei - bo jak mozna zaufac bankowi, ktory co tydzien zmienia zdanie ?

    Mi wydaje sie raczej ze dokonano segmentacji klientow - i jednym
    zaproponowano bezplatna oferte a innym platna. Rozumiem ze tych pierwszych
    (do ktorych ja sie tez zaliczam) chca utrzymac a tych drugich wyeliminowac.
    Pozostaje tylko pytanie co stanowilo czynnik segregujacy ? Byc moze historia
    z LGnet a byc moze tylko stan salda. Ciekawe co ?

    D.

  • 34. Data: 2003-07-29 08:24:42
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2003 07:29:47 +0000 (UTC), "Dave "
    <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >Nordei - bo jak mozna zaufac bankowi, ktory co tydzien zmienia zdanie ?

    Bo i tak jest. Ja mam na przyklad kilka lokat antybelkowych w LGnet.
    Konia z rzedem temu, kto odpowie jak bedzie naprawde, bo z tresci
    listu moge przypuszczac, ze stana sie one lokatami trzymiesiecznymi.
    Osobiscie bylbym niezmiernie rad z takiego rozwiazania, gdyz zerwanie
    takiej lokaty w LG jest po prostu czystym bandytyzmem, niespotykanym w
    innych bankach. Daja jednorazowo jakis smieszny procent za te trzy
    lata, w dodatku opodatkowany.

> [...]
    >Pozostaje tylko pytanie co stanowilo czynnik segregujacy ? Byc moze historia
    >z LGnet a byc moze tylko stan salda. Ciekawe co ?

    Obawiam sie, ze Twoje rozumowanie jest z gatunku 'poboznych zyczen'.
    Po prostu, dolaczona TOIP nie jest zadnym dokumentem obowiazujacym
    stale i na wiecznosc. Wazne, zgodnie z ichnim regulaminem, sa TOIP
    aktualne, to ze jakas obowiazywala pare tygodni wczesniej nie
    swiadczy, ze bedzie obowiazywala i dzis. I raczej nie powinno sie na
    tym budowac rozumowania. Ani tez na liscie. List jest informacja a nie
    umowa. Umowna jest tylko i wylacznie tresc samego "Wniosku o
    rozwiazanie...", jak tez i sama umowa, zas TOIP obowiazuja takie,
    jakie sa podane do publicznej wiadomosci w chwili dokonywania
    czynnosci finansowych. Na etapie sprzed dwoch tygodni byly inne, teraz
    sa inne. :-))) Podkreslam, ani na tresci listu-prosby, ani na
    zalaczonej tabeli nie mozna skutecznie sie opierac, gdyz zawsze
    obowiazuje taka, jaka jest dla dnia czynnosci finansowych a nie dla
    dnia jej ogladania.

    --
    Adek

  • 35. Data: 2003-07-29 08:39:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    9...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > Obawiam sie, ze Twoje rozumowanie jest z gatunku 'poboznych zyczen'.
    > Po prostu, dolaczona TOIP nie jest zadnym dokumentem obowiazujacym
    > stale i na wiecznosc.

    Zgadzam sie z A_Zet.

    --
    Robert

  • 36. Data: 2003-07-29 08:50:57
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > zadzwonie do nich jutro, ale ja tam zamierzam skorzystac z pisemnej oferty

    Ja tez dostalem Twoja :) wersje Toip. Dzisiaj postaram sie naklonic znajoma do
    odebrania poleconego z prawdopodonie inna wersja i jesli faktycznie sie roznia
    to nie omieszkam poinformowac grupy...

  • 37. Data: 2003-07-29 09:28:42
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Juz nie kop lezacego. :-))) Tam tak nie pisze, pisze natomiast
    > o i n n y c h dokumentach w pozostalych rozdzialach TOIP...
    > A nie za sama tabele. :-)))

    Zgadza się. Moja nieuwaga. Pomylio mi się "i" z "a".
    Czytając tabelę zrozumiałem, że zarówno "Inne dokumenty w formie papierowej
    nie zdefiniowane w pozostałych rozdziałach" oraz "Tabela opłat i prowizji"
    kosztują 15 zł.

    Pozdr.,

  • 38. Data: 2003-07-29 09:47:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > rozwiazanie...", jak tez i sama umowa, zas TOIP obowiazuja takie,
    > jakie sa podane do publicznej wiadomosci w chwili dokonywania

    Ważna jest jedynie umowa i stanowiący jej integralną część dokument o
    nazie "Regulamin prowadzenia rachunków bankowych w LG Petro Bank SA w ramach
    bankowości elektronicznej".
    Żaden "Wniosek o rozwiązanie umowy o prowadzenie rachunku bankowego w ramach
    bankowości elektronicznej LGnet" o którym piszą w liście i nakazują go
    przesłać "prawidłowo wypełniony i podpisany" nic do sprawy nie wnosi. To czy
    wypowiadając umowę z niego skorzystam, czy nie jest tylko moją dobrą wolą
    (pomimo tego co piszą w liście) - ww. regulamin stwierdza jedynie, że
    wypowiedzenie musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
    Wcale nie skorzystam z ich wniosku, ponieważ ja nie mam zamiaru niczego
    wnioskować u następcy prawnego LG Petro Banku SA. Chcę po prostu
    wypowiedzieć mu umowę, ponieważ uważam, że wprowadzane zmiany są dla mnie
    jako dotychczasowego klienta banku rażąco niekorzystne.
    BTW - ciekawe w czemu w tym liście ani w jednym zdaniu nie ma żadnej
    podstawy prawnej działania banku wziętej z regulaminu rachunku bądź umowy.

    Pozdr.,

  • 39. Data: 2003-07-29 09:57:59
    Temat: Re: Co teraz robi? po LG ?
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    k...@w...pl napisa?(a):

> [...]
    > odebrania poleconego z prawdopodonie inna wersja i jesli faktycznie sie roznia

    To ja tez potwierdzam, ze dostalem TOiP wczoraj (28.07), gdzie jest 3 zeta za
    prowdzenie, 40 gr i 60 gr za przelewy i zlecenia (czyli wszystko tak jak w SOLO).
    Natomiast o oplacie za VE nie ma zadnej wzmianki. Czy znaczy, ze dla klientow LG
    karta jest za darmo?

  • 40. Data: 2003-07-29 10:22:12
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik k...@a...pl napisał:

    > Ja też dostałem ten wspaniały list właśnie. Jutro wysyłam im podziękowanie za
    > współprace. Już się nie wybieram w tym roku do strefy EURO więc Maestro nie
    > będzie mi juz potrzebna. Kasa którą tam trzymałem wróci na moje podstawowe

    Hm, a ja wlasnie myslalem zeby sie wybrac we wrzesniu, natomiast mam
    dylemat co znaczy 28 dni ktore mam na odeslanie rezygnacji. Co sie
    stanie jesli wysle rezygnacje we wrzesniu?

    Odnosnie listu, dostalem wersje z prowadzeniem konta 3pln/mc

    Miko