  • 1. Data: 2011-10-27 16:23:46
    Temat: Co tam skippy w sreberku?
    Od: root <r...@v...pl>

    No i nareszcie sie ruszyło. Mam nadzieje ze nie zwątpiłeś w sylwka i nie
    dałeś się zwieść kraczącym o końcu świata. (co prawda ten ostatni nastąpi
    wkrótce ale póki co trochę kasy się przyda ;)

  • 2. Data: 2011-10-27 17:15:25
    Temat: Re: Co tam skippy w sreberku?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No i nareszcie sie ruszyło. Mam nadzieje ze nie zwątpiłeś w sylwka i nie
    > dałeś się zwieść kraczącym o końcu świata. (co prawda ten ostatni nastąpi
    > wkrótce ale póki co trochę kasy się przyda ;)

    Mnie tylko dziwi dlaczego rośnie EUR np. względem np. USD skoro będą go
    masowo dodrukowywać żeby wspomóc niemiecko-francsuki system bankowy unoczony
    w greckie CDS-y ....

    Porozumienie osiągnięto, problemy pozostały
    <http://gielda.wp.pl/kat,2752,title,Porozumienie-osi
    agnieto-problemy-pozostaly,wid,13934013,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1d46b>

    "[...] Zawarte w czwartek nad ranem porozumienie przywódców państw strefy
    euro zakłada m.in. redukcję greckiego długu znajdującego się w posiadaniu
    banków o 50 proc. (koszt to ponad 100 mld euro), do 30 czerwca 2012 roku
    banki zostały zobowiązane do podniesienia kapitałów zwiększających ich
    bezpieczeństwo (oznacza to, że na ich dokapitalizowanie będzie potrzebne
    około 100-110 mld euro, które w pierwszej kolejności banki mają zebrać na
    rynku), Europejski Fundusz Stabilizacji Finansowej ma zostać powiększony do
    kwoty 1 biliona euro dzięki zastosowaniu dźwigni finansowej (konkretne
    sposoby lewarowania mają zostać przygotowane do końca listopada tego roku).
    [...]".

    Jakies kurna perpetum mobile wymyślili czy jak ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-10-27 18:09:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message

    > Mnie tylko dziwi dlaczego rośnie EUR np. względem np. USD skoro będą go
    > masowo dodrukowywać żeby wspomóc niemiecko-francsuki system bankowy
    > unoczony w greckie CDS-y ....

    w jakie CDS'y ?

    z tego co twierdzi ISDA 50% strata na obligacjach nie jest zdarzeniem
    kredytowym w świetle umów CDS.

    http://www.tweetdeck.com/twitter/zerohedge/~IzWQL

    Witamy w klubie big boys co kręcą stolikiem do pokera.

    george

  • 4. Data: 2011-10-27 18:13:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jakies kurna perpetum mobile wymyślili czy jak ?.

    Rozumiem, że od drukowania śmiecia moga rosnąć miedź, srebro (surowce -
    inflacja), ale żeby od drukowania śmiecia tak gwałtownie rosnął śmieć -
    kurna naprawdę niepojęte .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-10-27 18:14:20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 19:15:25 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > [...]".
    >
    > Jakies kurna perpetum mobile wymyślili czy jak ?.
    Ale sam widzisz, że potrzeba tylko 100mld Euro tj. ok 140mld dolarów a
    Stanom potrzeba ponad 20 bilionów (ich trylionów), jak donosi ostatnio
    szeroko omawiany raport jakiejś ważnej persony w USA, której nazwiska teraz
    nie pomnę. Wychodziło coś koło 80tys $ na jednego Amerykanina (łącznie z
    niemowlakami)
    Mówiłem wcześniej że te 140mld w Europie to pikuś.

    USA się kończy. Jedyne co ich ratuje to ogromne bogactwo, które zdołali
    zebrać w ciągu dziesięcioleci. Przepiprzają teraz to bogactwo na wojenki.
    Firmy są dalej bogate i dalej jeszcze będą, ale rząd już nie. A rząd
    przecież musi się wyżywić, musi mieć trochę kasy dla swoich chorych i
    biednych, na bombardowanie dzieci w krajach islamskich, na swoje
    lotniskowce, superinteligentne rakiety tomahawk (1 mln$ za odpalenie), to
    znaczy - powinienem napisać - na krzewienie demokracji, w krajach gdzie
    mają tę demokrację w dupie.

  • 6. Data: 2011-10-27 18:16:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > kredytowym w świetle umów CDS.
    >
    > http://www.tweetdeck.com/twitter/zerohedge/~IzWQL
    >
    > Witamy w klubie big boys co kręcą stolikiem do pokera.

    http://dealbreaker.com/2011/10/mandatory-greek-cds-p
    ost/

  • 7. Data: 2011-10-27 18:20:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Rozumiem, że od drukowania śmiecia moga rosnąć miedź, srebro (surowce -
    > inflacja), ale żeby od drukowania śmiecia tak gwałtownie rosnął śmieć -
    > kurna naprawdę niepojęte .

    bo okazuje sie że korporacje są bardziej wiarygodne niż państwa.
    Korporacje mogą przecież "normalnie" zbankrutować w świetle umów CDS na dług
    owych korporacji.
    A taka grecja mimo że jutro nie odda 50% nadal nie jest "bankrutem".
    Naprawdę nie wiem kto jeszcze jutro zapłaci składkę CDS'ową za ubezpieczenie
    jakiegokolwiek kraju.
    Chyba nie ma większego frajera.

    george

  • 8. Data: 2011-10-27 18:22:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > z tego co twierdzi ISDA 50% strata na obligacjach nie jest zdarzeniem
    > kredytowym w świetle umów CDS.

    A co to jest to ISDA i co to oznacza że "strata na obligacjach nie jest

  • 9. Data: 2011-10-27 18:23:34
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > A taka grecja mimo że jutro nie odda 50% nadal nie jest "bankrutem".
    > Naprawdę nie wiem kto jeszcze jutro zapłaci składkę CDS'ową za

    acha rozumiem teraz ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-10-27 18:29:08
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 27.10.2011 20:14, root pisze:
    > na krzewienie demokracji, w krajach gdzie
    > mają tę demokrację w dupie.

    nie demokracji a biurokracji - z reszta w Twoim poscie sie zgadzam;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. moze ktos technicznie rzucic okiem na zloto? mam podejrzenia co do
    kierunku (krotki termin M max), ale zbyt 'cieki jestem' ... jeszcze ;)