  • 1. Data: 2004-03-31 11:09:48
    Temat: Co szybciej zaksieguja: przelew czy platnosc karta?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Chce zaplacic rachunek telefoniczny (PlusGSM'owi) z inteligo;
    Moge to zrobic na dwa sposoby:
    1. przelewem (oplata 0.99zl za przelew)
    2. placac karta (na stronie PlusGSM'a; zadnych oplat)

    Ktora z powyzszych transakcji PlusGSM
    szybciej zaksieguje?
    (czy nie ma to roznicy?)

  • 2. Data: 2004-03-31 11:27:46
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości news:c4e92j$hk1
    > Ktora z powyzszych transakcji PlusGSM
    > szybciej zaksieguje?

    platnosc karta - ksiegowana jest w sumie natychmiastowo

  • 3. Data: 2004-03-31 12:49:15
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Moge to zrobic na dwa sposoby:
    > 1. przelewem (oplata 0.99zl za przelew)
    > 2. placac karta (na stronie PlusGSM'a; zadnych oplat)

    Płatność kartą księguja następnego dnia roboczego.

  • 4. Data: 2004-03-31 12:50:25
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > platnosc karta - ksiegowana jest w sumie natychmiastowo

    A przelew szybciej obciąży Twoje konto.
    Tak więc korzystniejsza jest płatność kartą, chyba że boisz się
    (to oczywiście do Q) podawania numeru karty...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-03-31 16:11:14
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > platnosc karta - ksiegowana jest w sumie natychmiastowo

    kurcze,
    a typ nizej napisal, ze dnia nastepnego roboczego (?)

  • 6. Data: 2004-03-31 16:12:03
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Płatność kartą księguja następnego dnia roboczego.

    kurcze,
    a typ wyzej napisal, ze natychmiast (?)

    to jak to jest?...
    chyba zadzwonie na infolinie :(

  • 7. Data: 2004-03-31 16:13:57
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > A przelew szybciej obciąży Twoje konto.
    spoko,
    byle by oni widzieli kase jak najpredzej :)
    u mnie moga byc "lagi" :)

    > Tak więc korzystniejsza jest płatność kartą, chyba że boisz się
    > (to oczywiście do Q) podawania numeru karty...
    spoko, :) znowu :)
    jak sie sparze to wtedy spanikuje :)
    na razie jeszcze nie okradli mnie hakiery :)
    ale...
    ...licho nie spi :(

  • 8. Data: 2004-04-01 08:57:14
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > kurcze,
    > a typ wyzej napisal, ze natychmiast (?)
    >
    > to jak to jest?...
    > chyba zadzwonie na infolinie :(

    A czy jeden dzień ma dla Ciebie aż takie znaczenie?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-04-01 15:07:06
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > A czy jeden dzień ma dla Ciebie aż takie znaczenie?

    nieraz tak :)
    a tak w ogole to: po prostu chce wiedziec :( .......

  • 10. Data: 2004-04-01 15:13:33
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > nieraz tak :)

    W jakiej sytuacji na przykład? Przecież liczy się kiedy wysłałeś kasę, a nie kiedy
    ją zaksięgowali.

    > a tak w ogole to: po prostu chce wiedziec :( .......

    A to ok.

    Pozdrawiam,
    Artur