  • 1. Data: 2004-03-31 07:32:28
    Temat: Przelewy z zagranicy + kredyt hipoteczny (2 pytania)
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    Witam!
    Wyjezdzam do pracy do Holandii (choc nie wykluczam pozostania na stale),
    mam pytanie dotyczace bankow w Holandii.

    -Ile kosztuje przesylanie Euro z banku holenderskiego do polskiego
    (zlotowkowego)? chodzi o oplate, nie przelicznik.
    -Czy wszystkie banki maja takie same stawki w Holandii? (jesli chodzi o
    transfer Euro do polskiego banku).
    -Ile kosztuje zalozenie konta w banku holenderskim i jaka jest
    miesieczna oplata?
    -W jakich godzinach czynne sa banki w Holandii?

    I jeszcze pytanie dotyczace splaty kredytu hipotecznego w Polsce.

    -Miesiecznie pobieraja mi okolo 104 Euro, chcialbym w pewien dzien
    powiedziec: "w nastepnym miesiacu prosze pobrac 500 Euro zamiast 104" -
    czy beda musieli przeliczac mi caly kredyt? Ile mniej wiecej taka
    operacja moze kosztowac?

    z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    adam