eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo się swięci w BRE? › Re: Co się swięci w BRE?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co się swięci w BRE?
    Date: Thu, 5 Feb 2009 15:43:19 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <gmeuhb$8nl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gmessl$btj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.107.146
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1233845611 8949 80.48.107.146 (5 Feb 2009 14:53:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 14:53:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473116
    [ ukryj nagłówki ]


    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    news:gmessl$btj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Oto jaki odebrałem przed chwilą telefon. Dzwonił bardzo miły Pan z
    > Multibanku, z numeru stacjonarnego w Łodzi.
    >
    > Kilka lat temu miałem KK w Multibanku z relatywnie symbolicznym limitem
    > typu 10k. W 2006 roku zastrzegłem ją i nie zamówiłem nowej ze względu na
    > niejasną politykę zwalniania z opłat w tamtym czasie. Nadal jestem
    > klientem kredytowym Multi (WWJ).
    >
    > I teraz oto dzwoni Pan, abym odebrał list polecony z wypowiedzeniem umowy
    > tej karty (jak rozumiem będzie to wypowiedzenie ze strony banku), nie
    > muszę nic do banku odsyłać tylko żebym był tak miły i go odebrał (będzie
    > za potwierdzeniem odbioru). Czyli jak rozumiem bank potrzebuje i to szybko
    > papierka aby móc zamknąć ten limit.
    >
    > Bankowi na tym zależy, ponieważ Pan użył argumentu, że to dla mnie lepiej,
    > bo zniknie mi ten limit z BIK i nie będzie mi np. obniżał zdolności
    > kredytowej i że bardzo proszą abym odebrał ten list, ogólnie było słychać,
    > że bankowi zależy. Zresztą Pan dzwonił już trzeci raz, wcześniej zadzwonił
    > około 10:00 gdy jeszcze spałem.
    >
    > Idąc dalej wnioskuję, że są mogą występować kłopoty z utrzymaniem
    > wskaźnika wypłacalności powyżej wymaganego minimum. Czy ktoś ma inną
    > koncepcję wyjaśnienia tego nieoczekiwanego zachowania się banku? Nie jest
    > moim zamiarem sianie paniki, ale czy nie uważacie, że nie wygląda to
    > najlepiej?
    >
    > marekz

    napisz please na co sie powołali w wypowiedając umowę...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1