  • 21. Data: 2003-09-30 16:05:13
    Temat: Re: Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy są OK ?
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:blc914$rf7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > niekoniecznie
    > patrzysz co sie dzieje z nasza waluta ?
    > wiesz co by bylo w przypadku kryzysu finansow?
    > i dalszego spadku wartosci zlotowki ?
    > droga do inflacji nawet 30 % rocznie staje sie otwarta !
    > pomysl tez o tym ze lepiej sie splata taki kredyt o stalym % przy wysokiej
    > inflacji

    i co? myslisz, ze wspanialomyslny Pol (czytaj: rząd) w wypadku kryzysu
    bedzie dalej fundowal doplaty do tego kredytu?
    w takim wypadku nasze zdania sie tu rozchodza...

    Grzegorz

  • 22. Data: 2003-09-30 16:10:39
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

    Zadne tam EOT... to Ty zaczałeś te głupoty

    Poza tym ja też Cię FUCK YOU (co to za jakieś LOL, ROTFL, BTW itd itp)

    A kredyt na razie nie cieszy się powodzeniem i pewnie nie będzie gdyż:

    a. sprzedawany jest w bankach, a banki mają swoje kredyty i chcą na nich
    zarabiać, bankowcy więc będa raczej zniechecać klientów do tego kredytu

    b. brak mu kompletnie reklamy, w przeciwieństwie do antyreklamy, szerzonej
    równiez na tym forum...

    c. w Polsce nie ma jeszcze zwyczaju brać kredytów na tak długi okres

    d. ludziska nie doceniają siły i znaczenia STAŁEJ STOPY OPROCENTOWANIA
    (na GPW warranty równiez ciesza się znikomym zainteresowaniem w przeciwieństwie
    do bardziej rozwiniętych rynków finansowych)

    poza tym jeszcze kilka innych punktów ale nie chce mi się tyle pisać

    Janek

  • 23. Data: 2003-09-30 16:20:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > i co? myslisz, ze wspanialomyslny Pol (czytaj: rząd) w wypadku kryzysu
    > bedzie dalej fundowal doplaty do tego kredytu?
    > w takim wypadku nasze zdania sie tu rozchodza...

    a ja mysle ze prawo jest prawem
    i nawet Pol sobie by na to nie pozwolil by zmieniac zawarte juz umowy

    to by juz nie byla Argentyna tylko Korea Pln

    :)

    PiotR

  • 24. Data: 2003-09-30 18:50:29
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > Pol gwarantuje to a PKO BP nie gwarantuje niczego
    > i taka jest róznica - ty analfabeto ekonomiczny

    Stare przyslowie pszczol mowi: nie otwieraj geby jak nie masz nic
    ciekawego do powiedzenia. A Ty otworzyles i wylazl z niej maly biedny
    Jasio co bardzo chcial, ale jak zwykle mu nie wyszlo.

    Poniewaz mozesz miec klopoty z rozumieniem zdan zlozonych, o aluzjach
    nie wspominajac, napisze to krocej:

    Coz, otworzyles gebe i juz wszyscy wiemy zes cham i prostak.

    Heh,
    Bartol

  • 25. Data: 2003-09-30 19:02:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    Nie lubie gadac z chamami, bo to orka na ugorze, ale czasami warto
    poswiecic sie dla idei, moze pare osob to przeczyta i sie zastanowi
    chwile zanim bluznie.

    > Poza tym ja też Cię FUCK YOU (co to za jakieś LOL, ROTFL, BTW itd itp)

    Drogie dziecko, przestan wpatrywac sie w swojego idola POLa i poszperaj,
    np. za pomoca googli, w internecie. Tam wiedza wszelaka sie znajduje
    (rozpiski akronimow rowniez).

    > A kredyt na razie nie cieszy się powodzeniem i pewnie nie będzie gdyż:
    >
    > a. sprzedawany jest w bankach, a banki mają swoje kredyty i chcą na nich
    > zarabiać, bankowcy więc będa raczej zniechecać klientów do tego kredytu

    W koncu rzad bankom doplaca, wiec dlaczego nie mialoby im sie to
    oplacac? Spiskowa teoria dziejow jest fascynujaca szczegolnie dla
    zjadaczy bigmacow, ale nie nalezy jej przykladac do wszystkiego jak
    leci, bo to swiadczy o prostocie umyslowej, czyli nie najlepiej.

    > b. brak mu kompletnie reklamy, w przeciwieństwie do antyreklamy, szerzonej
    > równiez na tym forum...

    To akurat tylko i wylacznie wina rzadu, ze nie potrafi rozleklamowac
    swoich pomyslow. Pol akurat jest mistrzem w generowaniu projektow, o
    ktorych nikt nic nie wie (on sam pewnie tez niewiele).

    > c. w Polsce nie ma jeszcze zwyczaju brać kredytów na tak długi okres

    Cos przespalem?

    > d. ludziska nie doceniają siły i znaczenia STAŁEJ STOPY OPROCENTOWANIA
    > (na GPW warranty równiez ciesza się znikomym zainteresowaniem w przeciwieństwie
    > do bardziej rozwiniętych rynków finansowych)

    Moze ktos (rzad, Pol?) powinien im to wyjasnic i przedstawic korzysci?
    Moze Pol powinien przestac sie glupawo usmiechac i wytlumaczyc biednemu
    narodowi, ze bladzi (narod, bo ze Pol bladzi to wszyscy wiemy).

    > poza tym jeszcze kilka innych punktów ale nie chce mi się tyle pisać

    No wal dalej, w koncu grupa ta sluzy do wymiany pogladow. I nie wstydz
    sie, jak znowu cos palniesz zostaniesz szybko wyprostowany. Czyli same
    korzysci.

    Bartol

  • 26. Data: 2003-09-30 19:29:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Grzegorz" <g...@U...pl> writes:

    > ostatnio widzialem Winietu w telewizorni...
    > ten facet, zyje w swiadomosci, ze to dzieki jego kredytowi banki komercyjne
    > musialu zejsc z oprocentowaniem kredytow hipotecznych
    > i to wszystko to jego zasluga
    > usmialem sie setnie...

    To by sie zgadzalo - ich tam przynajmniej dwoch takich jest (a dokladnie
    bylo). Chyba jasne kto to ten drugi.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 27. Data: 2003-10-01 08:29:28
    Od: "" <p...@W...onet.pl>

    > Zagwarantujesz, że za 15 lat w PKO BP będzie oprocentowanie < 6,5%???
    > W kredycie Pola masz taka pewność/gwarancję. I to jest jego duży PLUS
    > Janek

    Banki tez oferuja stale oprocentowanie - chocby BPHPBK teraz chyba 5,45 w PLN

    Piotrek

  • 28. Data: 2003-10-01 08:53:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 30 Sep 2003 18:20:44 +0200, "PiotR" <p...@p...com> wrote:

    >a ja mysle ze prawo jest prawem
    >i nawet Pol sobie by na to nie pozwolil by zmieniac zawarte juz umowy

    a przedwojenne obligacje SP? Też umowa była...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2003-10-01 09:23:19
    Temat: Re: Co sšdzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy sš OK ?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > a przedwojenne obligacje SP? Też umowa była...

    A po co tak daleko szukac. Poprzednia ekipa SLD zmienila ustawe
    dotyczaca obnizania podatkow i te podatki podwyzszyla. Co jak co, ale
    ostatnimi osobami ktorym mozna zaufac sa politycy. Szczegolnie w
    panstwac III swiata, do jakich Polska niestety sie zalicza.

    Bartol

  • 30. Data: 2003-10-01 09:51:30
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    > Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > Poniewaz mozesz miec klopoty z rozumieniem zdan zlozonych, o aluzjach
    > nie wspominajac, napisze to krocej:
    >
    > Coz, otworzyles gebe i juz wszyscy wiemy zes cham i prostak.

    Coz, niby prosciej, ale nadal to zdanie zlozone, zlozone wspolrzednie co
    prawda ale zawsze. ;-)