  • Data: 2002-09-18 10:06:40
    Temat: Re: Co o tym sadzicie w sprawie IDM S.A.
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawa ma charakter nadzwyczajny (odbiorca nie spodziewał się
    > wypowiedzenia, które jest zwykle czynnością jednokrotną i nie
    > powtarzającą się) więc za zawiadomienie skuteczne należy uznać odebranie
    > korespondencji z potwierdzeniem odbioru (oczywiście poleconej);
    > powołanie się na zapis umowy (o ile taki istnieje), że za skuteczne
    > doręczenie uważa się list polecony, nie powinno w takim przypadku mieć
    > mocy prawnej. Fakt udokumentowanego wysłania korespondencji nie uprawnia
    > jeszcze do uznania jej za skutecznie doręczoną.
    >
    > Pzdr: Dogbert

    Czego moge zadac.....
    Cofniecia calej procedury, odkupienia akcji, podkreslam, ze na fali stresu
    zwiazanego z obawa, ze moja kasa przepadnie, makler informowal mnie: "jesli
    nikt w akademiku nieodbierze kasy to przekaz wroci do IDM S.A." Ale takie
    stwierdzenie troszke mnie wyprowadzilo z rownowagi kasa wrocila (trwalo to
    prawie 2 miesiace) ale wrocily.
    Kase zabralem, ale powiedzialem, ze niewiem czy sprawa sie skonczyla.
    Moge ich gdzies za takie postepowanie zaskarzyc??
    pozdrawiam Pawel