  • Data: 2002-09-18 10:25:38
    Temat: Re: Co o tym sadzicie w sprawie IDM S.A.
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj artykuł "Sąd w uproszczeniu" G.W. 22-23 czerwca 2002 r
    > To na początek ;)

    Ale przeciez oni w ten sposob podwazaja wiarygodnosci rynku finansowego.
    Taki "pseudo inwestor" jak ja nigdy wiecej sie tam niepojawi. Teraz mam
    kolejne dylematy jak traktowac moje ubezpieczenia na zycie. Czy CU czy
    Ampliko po kilku latach wplat skladek, niewykreci mi jakiegos kruczka z
    regulaminem i odprawi mnie z kwitkiem??? Jestem informatkiem a nie
    prawnikiem, wydaje mi sie, ze nie jestem wtórnym analfabetom ale w moich
    umowach ubezpieczeniowych po doglebnym wczytaniu zauwazylem kilka
    niepokojacych punktow....

    pozdrawiam Pawel