  • 1. Data: 2003-07-01 18:39:29
    Temat: Co na patałachów z Telepekao24???
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Od dwoch dni system bankowosci elektronicznej Telepekao24 jest niedostepny.
    Nie wnikam w przyczyny, ale pech chcial, ze trafilo to akurat w przelom
    miesiaca, gdzy tenze dostep jest niezbedny dla wiekszosci klientow.

    Najgorsze jednak jest to, ze pomocy nie mozna uzyskac nawet w tradycyjnym
    oddziale - poniewaz np. W Gliwicach na ul. Dworcowej niekompetencja
    pracownikow jest tak razaca, iz nie sa oni w stanie nawet sciagnac faksem
    historii rachunku firmowego w CBE, nie mowiac o zdefiniowaniu przez nich
    przelewu na zyczenie klienta!

    Oczywiscie chetnie omijalbym z daleka wszelkie oddzialy (poniekad dlatego
    zalozylem konto w CBE), gdyby system dzialal. Bezczelnoscia jest tez
    sugestia pracownikow CBE, ze koszt operacji wykonanych w oddziale podczas
    padu systemu pokrywa klient. Czy oni nie zdaja sobie sprawy jakie straty
    ponosza klienci (i nie mam tu bynajmniej na mysli kosztu dojazdu do
    oddzialu)???

    Osobiscie jak tylko system zacznie funkcjonowac przelewam wszystkie swoje
    srodki i likwiduje 2 konta firmowe w CBE Pekao S.A.

    Osobom rozwazajacym posiadanie tam konta - zdecydowanie odradzam - szkoda
    nerwow, czasu i pieniedzy!

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 2. Data: 2003-07-01 19:23:03
    Temat: Re: Co na patałachów z Telepekao24???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > akurat w przelom
    > miesiaca, gdzy tenze dostep jest niezbedny dla wiekszosci

    No ja mam nadzieję, że zlecenia stałe działają, bo jak nie to jestem
    spóźniony z wpłatą na Kasę Mieszkaniową, a to oznacza chyba konieczność
    zwrotu paru tysięcy złotych do US... (chyba, że coś pokręciłem) :-/.

    BaLab

  • 3. Data: 2003-07-01 19:59:36
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    BaLab wrote:
> [...]
    > spóźniony z wpłatą na Kasę Mieszkaniową, a to oznacza chyba konieczność
    > zwrotu paru tysięcy złotych do US... (chyba, że coś pokręciłem) :-/.

    Nie wiem gdzie płacisz, ale KM maja sporą "tolerancję" więc może zadzwoń
    i się spytaj jakie są konsekwencje spóźnionej wpłaty...

    KJ

    --
    JID: k...@c...pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 4. Data: 2003-07-01 21:39:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > No ja mam nadzieję, że zlecenia stałe działają, bo jak nie to jestem
    > spóźniony z wpłatą na Kasę Mieszkaniową, a to oznacza chyba konieczność
    > zwrotu paru tysięcy złotych do US... (chyba, że coś pokręciłem) :-/.

    Nawet jeżeli - to do sądu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-07-01 22:53:31
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > padu systemu pokrywa klient. Czy oni nie zdaja sobie sprawy jakie straty
    > ponosza klienci (i nie mam tu bynajmniej na mysli kosztu dojazdu do

    To ciekawe. Na Info powiedzieli mi, że operacje w oddziale są w takiej
    systuacji bezpłatne.

    > Osobom rozwazajacym posiadanie tam konta - zdecydowanie odradzam - szkoda
    > nerwow, czasu i pieniedzy!

    W świetle tego, że kłamali w sposób tak prymitywny i nieudolny (na stronie
    dali informację o konserwacji systemu; konserwacja w ostatnim dniu miesiąca,
    która nie wiadomo kiedy się skończy), panie z infolinii nic nie wiedziały -
    szkoda nerwów, ..

    Bożena

  • 6. Data: 2003-07-02 07:52:37
    Od: "Danio" <n...@s...com>

> [...]

    > padu systemu pokrywa klient. Czy oni nie zdaja sobie sprawy jakie straty
    > ponosza klienci (i nie mam tu bynajmniej na mysli kosztu dojazdu do

    Widac nie, i aby im to uzmyslowic podaj jako powod likwidacji konta to, ze u
    konkurencji (Multibank) wszystkie operacje przez telefon i w okienku byly za
    darmo, kiedy padl im system kilka tygodni temu.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 7. Data: 2003-07-02 09:48:06
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Danio wrote:
    > Widac nie, i aby im to uzmyslowic podaj jako powod likwidacji konta
    > to, ze u konkurencji (Multibank) wszystkie operacje przez telefon i w
    > okienku byly za darmo, kiedy padl im system kilka tygodni temu.

    Zastanawiam się, co mówi regulamin używania Telepekao o padach systemu.
    Jeśli jest tam zaznaczone, że system działa 24/7 i nie jest wspomniana
    sytuacja awaryjna, to IMHO jest to podstawą do reklamacji i domagania
    się zwrotu niesłusznie pobranych prowizji.

    Inną sprawą jest to, że takie załatwienie sprawy przez bank jest co
    najmniej nieeleganckie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl