  • 1. Data: 2003-07-01 17:41:31
    Temat: waluta niewymienialna - przelew
    Od: a...@x...pl

    Chciałem dokonać przelewu (polecenie wypłaty) za granicę (Malta) w lirach
    maltańskich, ale w PEKAO SA powiedzieli mi, że to niemożliwe bo nie mają takiej
    waluty w swojej tabeli, podobnie było w PKO BP. Czy to jes w ogole możliwe
    gdziekolwiek?

  • 2. Data: 2003-07-01 18:31:24
    Temat: Re: waluta niewymienialna - przelew
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Chciałem dokonać przelewu (polecenie wypłaty) za granicę (Malta) w
    > lirach maltańskich, ale w PEKAO SA powiedzieli mi, że to niemożliwe
    > bo nie mają takiej waluty w swojej tabeli, podobnie było w PKO BP.

    Jeśli Ci się nie uda, to puść przelew w którejś z walut wymienialnych.
    Na miejscu beneficjentowi przewalutują.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl