eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe? › Re: Co może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe?
    From: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe?
    Date: Fri, 21 May 2004 00:49:14 +0200

    Robert Tomasik napisal/a:

    > Warto każdy przypadek oszustwa natychmiast zgłaszać policji. Tak, by
    > klienta wyprowadzili w kajdankach. Ja wiem, że to kłopot dla banku czy
    > firmy, ale jak się lumpy dowiedzą, że w tym miejscu się to tak
    > kończy, to będą je omijać z daleka.

    własnie, kiedyś siedziałem sobie w lukasie i piłem kawę, a przy stoliku
    siedział jakiś żulik i dawał dyspozycję wypłaty gotówki z r-ku. Dziewczyna
    coś tam stuka w klawisze i nagle mówi: "ale przed minutą ktoś wypłacił w
    bankomacie 1000zł pana kartą" a koleś niezrażony "niech mi pani wypłaci", a
    dziewczyna - "ale nie ma już tyle na pana r-ku, nie mogę wypłacić. Swoją
    drogą to dziwne, może zastrzec panu kartę, bo ktoś się nią posługuje". A żul
    "nie, nie zastrzegać, niech pani wypłaci 1000". Jak łatwo się domyślić, nie
    wypłaciła, ale też nie zastrzegła karty tylko pożegnała menela słowami "ja
    nic nie chcę wiedzieć, udajmy że tej rozmowy nie było" zamiast rozkręcić
    jakiś spektakularny dym, lub chociaż zastrzec kartę i opublikować PESEL
    kolesia w necie.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy