  • Data: 2003-04-05 15:32:54
    Temat: Re: Co jesli bank zlamie regulamin
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek Dygała" <tdygala@anty##fasolka.post.pl> wrote in message
    news:b6kk0p$ko4$1@news.onet.pl...

    > tak się składa że ja znam takie sytuacje z autopsji
    > z racji pracy w audycie wewnętrznym i w znanych mi przypadkach
    > sprawa była rzetelnie badana a GINB był informowany
    > o szczegółach a nie tylko że sprawa została załatwiona.

    Coz, wypada ubolewac, ze bank w ktorym pracujesz nie potrafi rzetelnie
    rozpatrywac skarg klientow bez interwencji przez instytucje zewnetrzna u
    prezesa. W prawidlowo dzialajacym banku kazda skarga/reklamacja klienta jest
    rozpatrywana dokladnie. Moze problem Seby dotyczy wlasnie banku w ktorym
    pracujesz, a wtedy zapewne powinien postapic jak radzisz :). BTW moze warto
    napisac tu w jaki sposob bank zlamal regulamin?
    To, ze bank tlumaczy sie czasami przed GINBem w takich sprawach wynika z z
    dobrej woli banku i checi utrzymania dobrych relacji miedzy instytucjami,
    nieprawdaz? Pytanie tylko czy instytucje kontrolujaca powinna wywierac wplyw
    na decyzje banku w sprawach ktore nie leza w jej kompetencjach?

    > Zupełnie inna kwestia to jest fakt że zdecydowana
    > większość skarg jest bezzasadna bo klient czegoś
    > gdzieś nie doczytał.

    No, ale dzieki temu kontrola wewnetrzna ma co robic ;).

    Maciej