  • 11. Data: 2004-01-28 10:09:05
    Temat: Re: Citibank-wazne informacje nt. konta :) UWAGA !!
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > marny ten oszust, u mnie linki prowadzą na stronę z błędami, tak więc
    nawet
    > jak bym chciał mu podać nuer karty to nie mogę :))

    Teraz dostaję 403 Forbidden, jeszcze dziś rano pojawiała się kopia strony
    logowania Citi. Może Citi zadziałało i admin zablokował.

    MaciejK

  • 12. Data: 2004-01-28 14:05:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler"

    > PIN do niczego, ale i-PIN pozwala na dysponowanie środkami na koncie.

    żeby wprowadzic sobie iPIN to pierwszy raz meldujesz sie PINem zwykłym
    a jak przy okazji masz rachunek do karty to juz mozna z nim zrobic wszystko

    Tak slabych zabezpieczen nie ma zaden bank
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-01-28 14:33:25
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał:
    > Teraz dostaję 403 Forbidden, jeszcze dziś rano pojawiała się kopia strony
    > logowania Citi. Może Citi zadziałało i admin zablokował.

    Tia citi... Interweniował jeden z listowiczów - u admina i w innych miejscach...

    Ps. znajomosc numeru karty i iPINu powoduje, ze mozna dokonywac przelewy w citi
    !!! tam nie ma INNYCH zabezpieczeń !!!

  • 14. Data: 2004-01-28 14:33:50
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:
    > Tak slabych zabezpieczen nie ma zaden bank
    > *** blad ***

    KB ?

  • 15. Data: 2004-01-28 15:14:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "~~"
    > Użytkownik "blad"

    > KB ?

    parę słabych jeszcze się znajdzie ale takiego tu już nie ma :-))
    KB ma przynajmniej zabezpieczenie transakcji (slalym haslem, ale ma)
    a w citi jak juz wejdziesz to wszystkie transakcje lecą bez zabezpieczenia.
    *** blad ***

  • 16. Data: 2004-01-28 15:29:29
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:
    > parę słabych jeszcze się znajdzie ale takiego tu już nie ma :-))

    Hehe ;-)

    > KB ma przynajmniej zabezpieczenie transakcji (slalym haslem, ale ma)
    > a w citi jak juz wejdziesz to wszystkie transakcje lecą bez zabezpieczenia.

    To prawda. Tak beznadziejnych zabezpieczeń jak w citi już chyba nigdzie nie ma
    ;)

  • 17. Data: 2004-01-28 20:04:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "~~" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:bv8h7o$ja3$1@news.onet.pl...

    > Tia citi... Interweniował jeden z listowiczów - u admina i w innych
    miejscach...

    Rozumiem, ze Ty jestes tym administratorem i wiesz kto interweniowal, a kto
    nie...

    > Ps. znajomosc numeru karty i iPINu powoduje, ze mozna dokonywac przelewy w
    citi
    > !!! tam nie ma INNYCH zabezpieczeń !!!

    Skad masz takie informacje? Interferjs webowy to nie caly system
    transakcyjny. Mam wrazenie, ze jest jeszcze kilka innych zabezpieczen iale
    nie zawsze musza byc one widoczne dla klienta...

    Maciej

  • 18. Data: 2004-01-28 20:33:37
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Rozumiem, ze Ty jestes tym administratorem i wiesz kto interweniowal, a kto
    > nie...

    Nie zmienia to faktu, iż strona wisiała aż do dzisiejszego rana (chyba 9.00).
    Nie ma to jak profesonalny mailing citi i jego zabezpieczenia. Można czuć się
    bezpiecznie ;-))

    > Skad masz takie informacje? Interferjs webowy to nie caly system
    > transakcyjny. Mam wrazenie, ze jest jeszcze kilka innych zabezpieczen iale
    > nie zawsze musza byc one widoczne dla klienta...

    Skoro tak mówisz, to chyba wiesz najlepiej... W każdym razie nie potrzeba znać
    nic więcej poza iPINem i nr karty, żeby zalogowac sie i dokonać przelewu.

  • 19. Data: 2004-01-29 20:58:47
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    [...]
    > Skad masz takie informacje? Interferjs webowy to nie caly system
    > transakcyjny. Mam wrazenie, ze jest jeszcze kilka innych zabezpieczen iale
    > nie zawsze musza byc one widoczne dla klienta...

    tak, zwlaszcza nie musza byc widoczne dla klienta, ktoremu nagle z konta
    zniknie spora suma gotowki :)

    podoba mi sie twoj tok rozumowania -- niewidoczne dla klienta zabezpieczenia
    :)))
    dobra dawka humoru :)))

  • 20. Data: 2004-01-30 22:14:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ygreko" <y...@n...space.pl> wrote in message

> [...]
    > zniknie spora suma gotowki :)
    >
    > podoba mi sie twoj tok rozumowania -- niewidoczne dla klienta

    A jaki brak wyobrazni ;). Zapewne gdy wchodzac do jakiegos banku nie
    zauwazysz przy wejsciu uzbrojonego straznika to bedziesz sadzil, ze bank nie
    jest chroniony ;). A metody moga byc rozne, w jednym banku bedzie to
    straznik ktorego odrazu zauwazysz. W innym nie zobaczysz go, ale moze
    zobaczysz jeszcze jedne drzwi przy wyjsciu, a w banku kilka kamer. W jeszcze
    innym nie zauwazysz niczego, ale niekoniecznie swiadczy to o tym, ze latwo
    jest stamtad ukrasc pieniadze ktore zdeponowales ;).
    Podobnie jest w bankowosci elektronicznej. W jednym banku bedziesz korzystal
    z kilku hasel za ktorych poufnosc bedziesz calkowicie odpowiadal. W innym
    banku bedziesz mial 1 haslo i limit transakcji. A w kolejnym bedzie
    stosowany monitoring wylapujacy 'nietypowe' transakcje. Konfiguracja metod
    ochrony zdeponowanych srodkow moze byc rozna. Najwazniejsze zeby
    bezpieczenstwo bylo wystarczajace.

    Maciej