  • Data: 2018-09-09 14:02:27
    Temat: Re: Citibank pytania
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -proszę o podanie listy wpłatomatów własnych banku.
    Na stronie citka - ale na zbyt wiele nie licz, wg karty.pl jest ich 56 - tzn.
    bankomatów, a ile z nich to też wpłatomaty, tego nie wiadomo. Ogólnie chyba tylko w
    oddziałach.

    > -proszę o podanie w których wpłatomatach obcych (Euronet, Planet Cash,
    Cashline....) w których klienci mogą wpłacać pieniądze oraz czy to jest darmowe ?
    Wg TPiO (która też jest na stronie) wszystkie w PL.

    > -proszę o informację na temat czasu księgowania wpłat we wpłatomatach.
    Z euronetu zapewne tak, jak w idei.

    > -czy są jakieś limity dzienne lub miesięczne wpłat we wpłatomatach ?
    Dzienne we własnych banku 30k. O obcych w TPiO nie ma.

    > -czy są jakieś narzucone limity przelewów na rachunki obce (np. dzienne, miesięczne
    powiedzmy ilość przelewów albo wysokość przelewów), jeśli tak to na jakie maksymalne
    wartości można je zmienić. Chodzi mi o przelewy w bankowości elektronicznej/mobilnej.
    100k dziennie.

    > -czy jeśli klient wykonuje duży przelew i płatność zdefiniowaną zapisaną ma jako
    "zaufany" to czy bank mimo wszystko wysyła hasło SMS ?
    Nie wiem, a po co?
    Coś wspominają o potwierdzaniu telefonicznym przelewów - może w regulaminie
    wyjaśniają.

    Inne propozycje ze znanych mi:
    - mBąk - można wpłacać zastrzeżoną debetówką, ale euronety chyba od jakiegoś czasu
    płatne,
    - żaba/kupa - darmowa karta bankomatowa, ale działa tylko w ich bankomatach,
    - w milku i krokodylu mikre warunki darmowości - 1 pyk/mc + 1k wpływu - ale nie wiem,
    jak z wpłatomatami.