  • 1. Data: 2018-09-09 13:19:19
    Temat: Citibank pytania
    Od: r...@g...com

    Myślałem że dodzwonię się na infolinię Citi ale się nie udało. Dużo wykonuję wpłat we
    wpłatomatach Euronetu, Idea ograniczyła ostatnio wpłaty we wpłatomatach. Potrzebuję
    czegoś bez konieczności wykonywania transakcji plastikiem (w sensie darmowa konto
    oraz karta bez konieczności transakcji bezgotówkowych). Nest odpada gdyż nie
    współpracuje z kantorem walut z którego korzystam. Może weterani z grupy będą znali
    odpowiedź na te pytania.

    Chciałbym zapytać o konto Citi Priority w promocji:
    https://www.online.citibank.pl/files/documents/accou
    nts/regulamin-oferty-citi-priority-konto-internetowe
    .pdf
    -proszę o podanie listy wpłatomatów własnych banku.
    -proszę o podanie w których wpłatomatach obcych (Euronet, Planet Cash, Cashline....)
    w których klienci mogą wpłacać pieniądze oraz czy to jest darmowe ?
    -proszę o informację na temat czasu księgowania wpłat we wpłatomatach.
    -czy są jakieś limity dzienne lub miesięczne wpłat we wpłatomatach ?
    -czy są jakieś narzucone limity przelewów na rachunki obce (np. dzienne, miesięczne
    powiedzmy ilość przelewów albo wysokość przelewów), jeśli tak to na jakie maksymalne
    wartości można je zmienić. Chodzi mi o przelewy w bankowości elektronicznej/mobilnej.
    -czy jeśli klient wykonuje duży przelew i płatność zdefiniowaną zapisaną ma jako
    "zaufany" to czy bank mimo wszystko wysyła hasło SMS ?

  • 2. Data: 2018-09-09 14:02:27
    Temat: Re: Citibank pytania
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > -proszę o podanie listy wpłatomatów własnych banku.
    Na stronie citka - ale na zbyt wiele nie licz, wg karty.pl jest ich 56 - tzn.
    bankomatów, a ile z nich to też wpłatomaty, tego nie wiadomo. Ogólnie chyba tylko w
    oddziałach.

    > -proszę o podanie w których wpłatomatach obcych (Euronet, Planet Cash,
    Cashline....) w których klienci mogą wpłacać pieniądze oraz czy to jest darmowe ?
    Wg TPiO (która też jest na stronie) wszystkie w PL.

    > -proszę o informację na temat czasu księgowania wpłat we wpłatomatach.
    Z euronetu zapewne tak, jak w idei.

    > -czy są jakieś limity dzienne lub miesięczne wpłat we wpłatomatach ?
    Dzienne we własnych banku 30k. O obcych w TPiO nie ma.

> [...]
    wartości można je zmienić. Chodzi mi o przelewy w bankowości elektronicznej/mobilnej.
    100k dziennie.

    > -czy jeśli klient wykonuje duży przelew i płatność zdefiniowaną zapisaną ma jako
    "zaufany" to czy bank mimo wszystko wysyła hasło SMS ?
    Nie wiem, a po co?
    Coś wspominają o potwierdzaniu telefonicznym przelewów - może w regulaminie
    wyjaśniają.

    Inne propozycje ze znanych mi:
    - mBąk - można wpłacać zastrzeżoną debetówką, ale euronety chyba od jakiegoś czasu
    płatne,
    - żaba/kupa - darmowa karta bankomatowa, ale działa tylko w ich bankomatach,
    - w milku i krokodylu mikre warunki darmowości - 1 pyk/mc + 1k wpływu - ale nie wiem,
    jak z wpłatomatami.

  • 3. Data: 2018-09-09 14:49:50
    Od: r...@g...com

    Jeszcze jedno pytanie. Które banki umożliwiają wpłaty we wpłatomatach Planet Cash
    (chodzi o listę banków)? Może taki przykład oficjalnie np. Getin podaje że jest
    możliwość wpłaty we wpłatomatach "innych banków" ale nie wymienia tej sieci.
    Informację iż można wpłacać za darmo "na kontach Premium" dowiadujemy się na stronie
    Planet Cash. Inny przykład blisko Getinu jest Idea/Lion's Bank i tam może jest
    możliwość wpłaty.

    Inny przykład mBank można wpłacać ale nie wiadomo czy da radę w Orange Finanse jeśli
    ktoś wcześniej założył konto wpłacać w Planet Cash.
    Identyczna sytuacja Alior i T-Mobile usługi bankowe.

    W związku z powyższym proszę o taką listę jeśli ktoś próbował wpłacać we wpłatomatach
    i ma różne konta/karty.

    Słowo w cenniku "można wpłacać we wpłatomatach obcych za darmo" mi mało mówi.