    From: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i reklamacje - znowu duża pochwała ode mnie
    Date: Fri, 10 Aug 2007 13:58:22 +0200

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 19:36:11 +0200, Mithos napisał(a):

    > No coz... a u mnie przeniesienie karty do ING zajelo 2 dni... :) W srode
    > bylem w banku, wypelnilem wniosek, zanioslem wyciagi z poprzedniej
    > karty. Dzisiaj dostalem telefon, ze decyzja jest pozytywna i ze mam
    > przyjsc podpisac umowe. Tyle, ze akurat poczekam kilka dni (tak sie
    > umowilem) bo w ten sposob uda mi sie najkorzystniej ustawic okres
    > rozliczeniowy.

    To uważaj bo ja jak poszedłem od ING to pani mi kazała cały wniosek
    samemu wypełnić, a na moje "przecież wypełniałem na www" pani
    powiedziała - "trzeba było od razu przyjść do oddziału :/

> [...]
    > bede sobie zmienial na karte Millenium i w ten sposob (jesli nic sie nie
    > zmieni) bede mial ja darmowa, karte Citi mam nadzieje ze mnie zwolnie z
    > oplaty (a jak nie to z niej zrezygnuje i wypelnie wniosek o nowa), na
    > ING wymagany jest niski obrot wiec pewnie wykrece go sobie bezproblemowo
    > i karte takze bede mial darmowa, natomiast karte Raiffeisen (na razie
    > mam MC Europa) zmienie sobie na Mistrzowska i bedzie lezala sobie w
    > szafie jako rezerwowa (poswiece 25zl/rok jako kibic). Ewentualnie
    > skonsoliduje karte ING oraz Raiffeisen w jedna kiedy bedzie konczyla sie

    No też myślę, że Citi mnie zwolni bo obrót na kracie jest całkiem
    niezły. Ja mam jeszcze allekartę i powiem, że nie narzekam ale limitu
    raczej na niej nie zrobię więc chyba za niecały rok pójdzie w
    odstawkę. Najbardziej to mnie zaskoczył ostatnio mBank - konto
    założyłem w grudniu 2006 i wczoraj przyszła do mnie karta za podpis z
    limitem 10k zł?! Dziwne to, bo kilka razy wpłynęła do mbanku moja
    wypłata, która jakaś oszałamiająca to nie jest a tak to raczej tam
    się za bardzo to nic nie dzieje - trochę funduszy a raczej resztki co z
    nich zostały ;)