  • Data: 2017-06-14 16:01:39
    Temat: Re: CitiSimplicity i mall.pl
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 21:04:06 UTC+2 użytkownik szsz napisał:
    > czy ktos korzystal z ten promocji i udalo mu sie cos kupic na mall.pl?
    >
    > ja dostalem bon/kod jakis miesiac temu, teraqz chcialem go zrealizowac
    > ale okazalo sie ze na mall.pl nie ma juz towaru ktory chcialem kupic...
    >
    > przymierzalismy sie do pralki bosch, miesiac temu bylo ich w ofercie
    > kilkanascie modeli, teraz jest jeden i to "ostatnia sztuka".....
    >
    > na opineo coraz wiecej negatywow...
    >
    > m.

    Na początku czerwca dodałem do zestawienia kilka KK z krótkim (bądź dłuższym) opisem,
    wybrane KK też w promocji, jeśli chcesz, to zajrzyj:
    http://bankomaniacy.pl/karty-kredytowe/
    Wg mnie (bazując na własnym doświadczeniu) w Mille powinno być łatwiej niż w Citi,
    ale nie wykluczone, że ktoś ma inne doświadczenia w tej mierze.
    --
    http://bankomaniacy.pl