  • 11. Data: 2007-01-07 21:44:49
    Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu
    > klienta not found in manual then send klient do oddziału :)

    A jeżeli nie ma oddziału - tak jak w mbanku?

  • 12. Data: 2007-01-07 21:49:29
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:
    >
    > 1. możliwość przekształcenia konta
    >
    > 2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
    > intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
    > pod ręką...
    >
    > 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
    > zalatwić w rozmowie z konsultantem....
    >
    > słabo?

    nalezalo zadzwonic w oddziale na CitiPhone, w razie dalszych problemow
    oddac sluchawke pracownikowi w oddziale i niech sie dogadaja ;-))

    zrobilem tak kiedys w Multibanku i od razu ustalili kto sie powinien
    moja sprawą zająć ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-01-07 22:14:48
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On 7 Jan 2007 13:44:49 -0800, "Mario" <k...@p...fm> wrote:

    >A jeżeli nie ma oddziału - tak jak w mbanku?

    Oddzwonimy do pana :)))

    PG

  • 14. Data: 2007-01-08 00:18:53
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
    > oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
    > oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
    > odmiany. I tu kółko się zamknęło.

    Fakt - ale wystarczyło być miłym dla pani pd drugiej stront lady a ta
    zadzowniła
    gdzie trzeba i odpowiedni papierek się znalazł, fakt ze zmianą poczekali na
    "przełom" okresów rozliczeniowych
    co zaskutkowalo wzięciem prowizji za citione, ale w końcu jest takie konto
    jakie powinno być.

    Pozdr,
    Koala

  • 15. Data: 2007-01-08 08:32:30
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Mario wrote:
    > A jeżeli nie ma oddziału - tak jak w mbanku?

    To klient sie buja od konsultanta do konsultanta i tylko sie frustruje
    niekompetencja ludzi, ktorzy sa odpowiedzialni za jego pieniadze. Z
    tego tez powodu mBank to bank dla niewymgajacych klientow, ktorzy nie
    maja potrzeby kontaktowania sie z jakimkolwiek czynnikiem ludzkim.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-01-12 07:12:53
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Mithos wrote:
    > Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz
    > ma
    > ? Jak wrazenia ?

    Podpisalem wniosek.

    > Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego
    > konta,
    > to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
    > zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?

    I dowiedzialem sie ze jest to niemozliwe :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos