  • 1. Data: 2014-07-16 11:08:54
    Temat: Citi znów rozdaje tablety
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    Tym razem na gruperze, warunki te same co zawsze. Prześwietlenie:
    http://livesmarter.pl/tablet-galaxy-tab3-lite-karta-
    kredytowa-gruper-pl/

  • 2. Data: 2014-07-17 17:46:23
    Temat: Re: Citi znów rozdaje tablety
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 lipca 2014 11:08:54 UTC+2 użytkownik Mietek napisał:
    > Tym razem na gruperze, warunki te same co zawsze. Prześwietlenie:
    http://livesmarter.pl/tablet-galaxy-tab3-lite-karta-
    kredytowa-gruper-pl/

    Bardzo niefajnie zrobiony konkurs, z niejasnymi zasadami:
    po co 750 z 1500 ma dostać tablet? W ten sposób każdemu można wmówić, że nie był w
    grupie pierwszych 750 osób, które nabiły kartą 500 zł.
    Zasada pozwalająca na /duże/ manipulacje.

    Dużo lepiej, "smaczniej". czytelniej i (w odczuciu klientów) uczciwiej byłoby zrobić
    750 kuponów, czyli _dla_wszystkich_ tablet po spełnieniu warunków (500 zł wydane
    kartą).

    Ale co tam. Zapisałam się, kupiłam, czekam na kartę. Wydam 0,5k, zaloguję się na
    stronie i poczekam.
    Nie będzie tabletu - zwracam kartę i uciekam. Jako powód odmowy podam... brak tabletu
    i niejasne zasady nibykonkursu pod tytułem kto-pierwszy-ten-lepszy.

    Majka

  • 3. Data: 2014-07-18 14:52:22
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 17:46:23 UTC+2 użytkownik Majka napisał:

> [...]
    tabletu i niejasne zasady nibykonkursu pod tytułem kto-pierwszy-ten-lepszy.

    Nie panikuj, dostaniesz.
    Kuponow jest wiecej, bo czesc chetnych nie spelni warunkow, zeby dostac KK.

    --
    pozdr.
    ls