  • 1. Data: 2014-07-13 13:46:47
    Temat: skąd wziąć "certyfikat" do IKO w banku PKOBP
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    próbuję uruchomić na telefonie IKO banku PKOBP
    w systemie IPKO podałem nr komórki, na telefon
    przyszła zakładka wybrałem "idź do" i mam
    komunikat o jakimś błędzie certyfikatu.

    co należy zrobić?

  • 2. Data: 2014-07-13 14:32:48
    Temat: Re: skąd wziąć "certyfikat" do IKO w banku PKOBP
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 13/07/2014 13:46, zarząd komplementariusza wrote:
    > próbuję uruchomić na telefonie IKO banku PKOBP
    > w systemie IPKO podałem nr komórki, na telefon
    > przyszła zakładka wybrałem "idź do" i mam
    > komunikat o jakimś błędzie certyfikatu.
    >
    > co należy zrobić?

    Olać komunikat!

  • 3. Data: 2014-07-13 14:36:36
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    nie można olać komunikatu bo nie daje się
    w ogóle ściągnąć aplikacji IPKO na telefon

  • 4. Data: 2014-07-13 15:50:48
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 13/07/2014 14:36, zarząd komplementariusza wrote:
    > nie można olać komunikatu bo nie daje się
    > w ogóle ściągnąć aplikacji IPKO na telefon

    A z tej strony:

    http://iko.pkobp.pl/pobierz-aplikacje-iko/

    też nie możesz pobrać?

  • 5. Data: 2014-07-13 20:36:25
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    zainstalowałem skutecznie dzieki za pomoc

  • 6. Data: 2014-07-13 21:13:22
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 13/07/2014 20:36, zarząd komplementariusza wrote:
    > zainstalowałem skutecznie dzieki za pomoc

    You're welcome.
    Nie taki ten PKO zły
    ;)